خرید و لیست قیمت انواع یخچال فریزر دوقلو و معمولی یخچال برفاب

در این سایت امکان انتخاب مجموعه ­ای از مدل های مطرح­ ترین برندهای داخلی و خارجی برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است. فریز کردن مواد غذایی باعث کند شدن و یا توقف کامل رشد و فعالیتهای میکروبی بر روی مواد غذایی می­شود.در صورت تمایل به نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت پس از پخته ­شدن بلافاصله باید فریز شوند. طرح فروش اقساطی یخچال فریزر در جهت کمک به سلامت جامعه طرح ریزی و اجرا شده است. یکی از راه های اطمینان از کیفیت یخچال و فریزر خرید از یک برند معتبر است. امرسان از شرکت های ایرانی است که با خیالی آسوده می توان از محصولات آن استفاده کرد.

تمامی یخچال فریزرهایی که معرفی شدند، دارای معایب و مزایای خاص خود هستند و بهتر است بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. ما اولویت و ترتیبی برای آن در نظر نگرفتیم و به‌طورکلی معرفی کردیم. احتمال دارد یک یخچال فریزر را به عنوان گزینه آخر به شما معرفی کنم که برای دیگری مناسب‌تر است.

بخش فریزر بدون برفک بوده و از دو طبقه و یک طبقه روی درب تشکیل شده است و ۷۰ لیتر گنجایش دارد. یخچال های بوش سال های طولانی است که توانسته این دغدغه را برای افراد با ارائه ی یخچال های با کیفیت رفع نماید . این مدل از یخچال یا یخچال فریزرها قدیمی‌ترین مدل‌های یخچال فریزر هستند که از قدیم در خانه در دسترس بودند، امروزه نیز این مدل از یخچال‌ها به دلیل کوچکی، عدم نیاز به فضای زیاد در بیشتر ادارات، فروشگاه‌ها و حتی هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچه ویژگی آن ها بیشتر باشد، یخچال بروزتر و با کیفیت تر است البته معیار های مهم دیگری هم در خرید یخچال فریزر تاثیر گذار هستند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد. معمولاً ظرفیت داخلی یخچال بر حسب لیتر و ظرفیت خارجی بر حسب فوت در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. هر فرد بسته به تعداد اعضای خانواده و میزان فضای در نظر گرفته در منزل، یخچال با ظرفیت مناسب را انتخاب خواهد کرد.

برخی کاربران از کیفیت یخساز آن ابراز نارضایتی کرده‌اند و ادعا می‌کنند تکه‌های یخ‌‌‌ به هم می‌چسبند. علاوه بر این گفته‌اند کیفیت بدنه آن خوب نیست و به‌راحتی و با برخورد یک جسم پلاستیکی، فرورفتگی در آن ایجاد می‌شود. برخی هم از عملکرد ضعیف خدمات پس از فروش گله داشته‌اند و اینکه حتی پس از تعمیر و عیب‌یابی دوباره به مشکل خورده‌اند. کار اواپراتور به این صورت است زمانی که گاز مبرد توسط موتور وارد کندانسور می‌شود و متراکم می‌شود تحت فشار بالا از حالت گاز به مایع تبدیل می‌شود و وارد درایر یا خشک کن و سپس وارد لوله موئی یا کاپیلاری تیوپ می‌شود و این باعث می‌شود که فشار کاهش پیدا کند.

در قسطی کاربران می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود را انتخاب و نوع پرداخت خود را به صورت اقساطی بین اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه انتخاب کنند. یک قابلیت خوب دیگر که در این محصول امرسان وجود دارد میزان صدای کمی است که تولید می کند به طوری که حداکثر سطح صدا در این محصول ۴۳دسی بل اندازه گیری شده است. جنس بدنه ی این یخچال ها به گونه ای طراحی شده است که تمیز کردن آن آسان باشد و افراد بتوانند به راحتی آنها را نظافت نمایند .

مزایای یخچال ۴ درب

خرید و لیست قیمت انواع یخچال فریزر دوقلو و معمولی یخچال برفاب این مدل یخچال فریزر یکی از بهترین محصولات وبسایت اصیل بخرید شرکت الکترواستیل است. این دستگاه به دو نوع موتور SECCOP ساخت اتریش و ACC ایتالیا مجهز و همچنین از نسل جدید نوفراست (بدون برفک) است. ارتفاع، عرض و عمق آن به‌ترتیب، ۱۸۹، ۶۵,۵ و ۵۷ سانتی‌متر است و نیاز خانواده‌تان را برطرف می‌کند. بیشتر کاربران از خرید این محصول راضی‌اند و آن را زیبا، جادار و کم‌صدا می‌دانند. و تنها ایرادی که به این محصول دارند، نبود ویژگی یخساز خودکار آب شهری در آن است.

انواع یخچال دوقلو بوش، یخچال دوقلو سامسونگ، یخچال دوقلو دوو، یخچال دوقلو هیمالیا،یخچال دوقلو امرسان در دسته بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو خارجی و ایرانی به شمار می روند که با طراحی ساده زیبایی در این برندهای معتبر تولید شده است. قفسه و کشوهای نشکن، سیستم بدون برفک ، سطح پایین مصرف انرژی، مدت زمان طولانی نگهداری سرما در هنگام قطع برق، طول عمر و بسیاری دیگر از ویژگی های یخچال دوقلو های این مارک ها می باشد. شما عزیزان می توانید جدیدترین و بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو را در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر مشاهده فرمایید و با بررسی توضیحات مختصر و جدول مشخصات فنی هر محصول انتخاب مناسبی داشته باشید. یکی از انواع یخچال فریزر جذاب و پرفروش در جهان و بازار ایران یخچال ساید بای ساید است.

همانطور که اشاره شد یخچال ها در سبک های مختلفی تولید می شود که در این بخش به تمامی سبک یخچال ها اشاره خواهیم کرد. بهتون میگن ۶۰ ماه وارانتی موتور داره ولی هیچ سندی بهتون نمی دن تو کارتنش هم نیست.بعنوان یه هم وطن نخرید خیلی بی کیفیته بخرید پشیمون میشید. دوستان هر مارکی میخرید استیلون نخرید من 4 ماه پیش خریدم الان خراب شده دائم الارم میده کلا قاطی کرده نمایندگی هم نتونست درست کنه میگه باید بیاری مغازه و …. قطعات یخ پس از اینکه آماده شدند در محفظه مخصوص یخ قرار می‌گیرند و دسترسی به آنها راحت خواهد بود. آبریز دستگاه هم به آب شهری متصل می‌شود و همیشه آب خنک در اختیارتان افراد خانه قرار می‌گیرد. البته در مورد خدمات‌رسانی پس از فروش این محصول هم نارضایتی‌هایی وجود دارد.

  • البته کاربرانی هم بوده‌اند که از فضای موجود در آن ابراز خرسندی کرده‌اند و تنها ایراد آن را کیفیت ساخت نه‌چندان عالی آن دانسته‌اند.
  • بخش فریزر این محصول نیز بدون برفک بوده و از پنج طبقه جهت قرار دادن مواد غذایی تشکیل شده است و ۸۹ لیتر گنجایش دارد.
  • امروزه برندهای ایرانی معتبری در عرصه‌ی تولید انواع یخچال فریزر فعالیت می‌کنند و توانسته‎اند با تولید محصولات با کیفیت به رقابت با برندهای خارجی بپردازند.
  • این یخچال فریزر ۱۸ فوت توسط برند پرطرفدار امرسان تولید و به بازار عرضه شده است.

صدا را تمامی یخچال‌ها دارند و این یخچال هم صدای معمولی‌ای دارد. البته اگر مدل مدنظرتان را بفرمایید بهتر می‌توانم راهنمایی کنم. الان نظر شما اینه ک نخریم؟ طراحی زیبایی ک داشت خداییش ولی چون هیچکس از اطرافیان ندارع واقعا موندم چکار کنم.و ب علاوه اینکه قیمتش نسبت ب مارک هایی ک معرفی کردید خیلی بالاس به ما گفتن ۳۱ میلیون……. این محصول دارای نمایشگرهایی روی درب است که وضعیت یخچال را به خوبی به شما نمایش می‌دهد.

یخچال فریزر ساید بای ساید یونیوا مدل SBS-56S