اولین شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز در سال 1403 گجت نیوز | kamapress

مشتریان می توانند با ارائه پیش پرداخت 50 الی 70 درصدی، محصولات ام وی ام را با اقساط 12 الی 60 ماهه در اختیار بگیرند. همان گونه که انتظار داریم، درصورت ارائه پیش پرداخت بیشتر اقساط پرداختی مشتریان نیز کاهش خواهد یافت. این بخشنامه از تاریخ چهاردهم اسفندماه 1402 در نمایندگی های مدیران خودرو واقع در سراسر کشور برقرار می شود. شما با شرکت در طرح فروش ایران خودرو که توسط مجموعه‌های معتبر و خوشنامی مانند سایا خودرو ارائه می‌شود، می‌توانید بدون قرعه‌کشی و با امتیاز تحویل فوری، صاحب خودرو دلخواهتان شوید. در ادامه مشتری علاقمند ایرانی که خودرو مورد علاقه‌اش را در محصول تولید ایران خودرو با اصالت فرانسوی میدید، با طرح فروش اقساطی پژو 207 مواجه شد.

متقاضیان خرید و پیش خرید خوردوهای این شرکت می توانند از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه 17 اسفند ماه تا زمان تکمیل ظرفیت در سایت فروش سایپا ثبت نام کنند. انتهای پیام/ لینک کوتاه لینک کپی شد پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو شرکت سایپا فروش خودرو خرید خودرو … برای پیدا کردن مراکز معتبر خرید اقساطی ایران خودرو، شما می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. ابتدا می‌توانید به صورت آنلاین عباراتی مانند بهترین شرایط خرید اقساطی دنا، تارا، 206 و … را جستجو کنید و وبسایت‌ها و پورتال‌های خرید را بررسی کنید. در این سایت‌ها، اغلب جزئیات فعالیت مجموعه‌های فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط خرید ذکر شده است. همچنین پرسش از دوستان، آشنایان یا افرادی که تجربه خرید خودروی اقساطی دارند، می‌تواند به شما در انتخاب مراکز مناسب کمک کند.

اولین شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز در سال 1403 گجت نیوز | kamapress

در صورت عدم رعایت این قانون، فرد متقاضی به مدت 3 سال، امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت. این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه و به ثبت رساندن بیش از هزار پروژه موفق همواره بهترین شرایط را به مشتریان خود ارائه کرده است. شما با مراجعه به سایت این مرکز می توانید این خودرو و یا حتی دیگر مدل های موجود در بازار را به صورت نقدی و یا اقساطی تهیه نمایید. این شرکت خودروسازی داخلی با بهره گیری از این قابلیت، شاهین را به عنوان اولین خودروی مجهز به پیشرانه توربوشارژ توسط سایپا معرفی کرد. همین امر فروش اقساطی شاهین تحویل فوری 1401 را با استقبال گسترده ای روبرو کرده است.

  • شاهین، خوش نام ترین و خوش قیافه ترین محصول شرکت خودروسازی سایپا به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد، توانسته محبوب بسیاری از خریداران واقع شود.
  • فروش محصولات سایپا توسط کمپانی غالبا به شیوه پیش‌فروش یا در قالب طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری فروش فوق‌العاده است.
  • مشتریان باید به سایت فروش سایپا مراجعه کنند و پس از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور خود دریافت نمایند.
  • شرکت سایپا، مدت‌هاست که طرح فروش اقساطی سایپا را متوقف کرده است و فقط شرایط فروش فوق العاده سایپا (یا شرایط فروش فوری سایپا)، شرایط پیش فروش عادی سایپا و شرایط پیش فروش مشارکتی سایپا برای مشتریان این شرکت، قابل انتخاب هستند.
  • به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.

ثبت نام نهایی از برندگان شرکت خودروسازی سایپا که از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام کرده بودند، از روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه 1402 آغاز شده است. شرکت سایپا ضمن اعلام این خبر، گفته که برندگان می‌توانند از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا، جهت واریز وجه خودروها اقدام نمایند. دو خودروساز بزرگ ایرانی یعنی ایران خودرو و سایپا هربار که اقدام به عرضه خودروهای تولید خود به شیوه اقساطی نموده‌اند با استقبال پرشور هم‌وطنان مواجه شده‌اند. شرایط مالی مردم به‌گونه‌ای است که ترجیح می‌دهند یک خودروی فنی و مدرت را با شرایط اقساط و تقدیم پیش پرداخت خریداری نمایند تا کمترین فشار مالی را به خانوانده خود تحمیل کنند. اما مدتی است که طرح‌های فروش اقساطی سایپا در تعداد محدود عرضه می‌شود و هیچ قرابتی با تقاضای موجود در بازار ندارد.

کوییک اتومات

25- امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه برای خودروهای سایپا بصورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت، از مشتریان اخذ می گردد. 16- پیش فروش سایپا با قیمت غیر قطعی بوده و هیچگونه مبلغی بعنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، اخذ نمی گردد. 11- در صورتیکه مشتری، حداکثر 3 ماه پس از تاریخ تحویل خودرو، برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. 5- در قراردادهای پیش فروش سایپا، امکان صلح (خرید انصرافی) و امکان انتقال خودرو بصورت وکالتی، وجود ندارد. از این رو اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش اقساطی شاهین هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید زیرا مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شرایط فروش سایپا 1403