بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

گارانتی لپ تاپ گیمینگ، شما را در برابر نقص سخت افزاری و نقص نرم افزار محافظت می کند. اکثر مدل های لپ تاپ مخصوص بازی دارای دوره گارانتی 1 ساله هستند در حالی که برخی از مدل ها دوره گارانتی طولانی تری دارند. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ گیمینگ شما دارای حداقل یک دوره گارانتی یک ساله است. این لپ‌تاپ با طراحی عالی و صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر و فیلم‌ها را با کوچک‌ترین جزئیات مشاهده کنید.

این لپ تاپ ها به دلیل گرافیک بدون نقص و تجربه بازی شگفت انگیزشان، محبوب هستند. از زمان آغاز به کار در سال 2005، این شرکت متعهد شده که با گجت های متنوع خود انقلابی در بازی ایجاد کند. لپ تاپ های آنها به خاطر گرافیک و عملکرد کلی در اجرای بازی شناخته شده اند. لپ تاپ های بازی Razer با سنسورهای قدرتمند، قدرت پردازش استثنایی نمایش داده شده و ویژگی های نمایشگر شگفت انگیزشان قیمت بالای خود را توجیه می کنند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

چرا که نسبتا رنگارنگ‌تر بوده و بسیار روشن‌تر از پنل اولد در اختیار شما قرار می‌گیرد. برخی از بهترین محصولات این شرکت عبارتند از Galaxy Books، Notebook 9، Notebook Odyssey و Notebook Flash. علاوه بر این، هر سه مدل دارای یک وب‌کم داخلی هستند و همگی با یک قلم سرفیس مایکروسافت برای یادداشت‌برداری و پیمایش روی صفحه و یک صفحه مایکروسافت سرفیس برای کنترل تعامل خارج از صفحه با نرم‌افزار ویندوز سازگار هستند. به راحتی می توانیم لپ تاپ ها را به 3 لپ تاپ معمولی، متوسط ​​و سنگین دسته بندی کنیم. باید این واقعیت را در نظر بگیرید که وقتی لپ تاپ می خریم، بیشتر ما به دنبال استفاده طولانی مدت از آن هستیم و نمی‌خواهیم چیزی را از دست بدهیم.

بهترین لپ تاپ معماری و مناسب رندرینگ کارهای گرافیکی 2022

همانطور که از یک لپ تاپ گیمینگ انتظار می‌رود، این لپ تاپ هم از یک نمایشگر 144 هرتزی استفاده می‌کند که یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports است. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus Tuf Gaming F15 FX507ZR – BB نیز بسیار گزینه‌ی مطلوبی است. لپ تاپ HP – EF2126WM – E یکی از محصولات نسبتاً مقرون به صرفه‌ی کمپانی HP است که از سخت افزاری قابل قبول بهره می‌برد.

  • تا آخر مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین لپ تاپ رو معرفی کنم.
  • این لپ تاپ نه‌تنها اصول اولیه را به‌خوبی رعایت می‌کند، بلکه همراه قلم شارژی USB-C نیز در اختیار شما خواهد بود.
  • رنگ مشکی عمیق‌تر و باز تولید رنگ برجسته اولد در این لپ تاپ ۲ در ۱ رضایت بخش بوده و برای چندین سال می‌تواند کفاف سطح انتظارات شما را هم داشته باشد.
  • این مدل با نمایشگر زیبای اولد خود در کنار شارژدهی فوق‌العاده و همچنین وزن کم، حدود 35 میلیون تومان قیمت دارد.
  • در اکثر لپ تاپ های مهندسی نیازی به کارت گرافیک قدرتمند وجود ندارد با این حال کارت گرافیک هایی همانند MX450 یا VEGA 10 در الترابوک ها و لپ تاپ های مهندسی یافت می‌شود.
این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر 15 اینچی با پنل IPS و رزولوشن FHD مجهز است که کیفیت کار شما را به بهترین نحو بالا می‌برد. باتری این لپ تاپ نیز تا 4 ساعت هنگام انجام امور روزمره سبک به شما شارژدهی خواهد داد. خانواده Legion طراحی ساخت و صفحه نمایش بی‌نظیری دارد و برای کاربری Multi Media طراحی شده است. پردازنده Ryzen H، رم 16GB، حافظه 512GB PCIe با سرعت بالا و البته گرافیک RTX 3060 در یک لپ تاپ بدنه فلزی، حکایت از قدرت یک لپ تاپ جذاب و پرچمدار دارد. دیگر لپ تاپ نیز ساخت شرکت گیگابایت و مدل G5 MD است که از کارت گرافیک 4GB RTX 3050TI 128Bit برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند و در کنار این گرافیک، حافظه رم 16GB و سی پی یو i H نیز وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارند. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد.

اگر تولید کننده محتوای حرفه‌ای هستید، این لپ تاپ چندان نمی‌تواند کارایی مدنظر شما را فراهم سازد. اگر به آهنگ گوش کنید، این لپ تاپ لمسی با قلم می‌تواند آوازها را با صدای خوبی به گوش شما برساند، اما وضوح چندان بالایی ندارند. درام‌ها در ترکیب با گیتار کمی دچار نویز می‌شوند و از آن‌جایی که باس زیادی وجود ندارد، صدای کوبه‌ای سنگین‌تر به نظر خواهد رسید. صفحه نمایش لمسی ۱۳.۳ اینچی این لپ تاپ با وضوح بالای 1080p همراه شده است که البته کمی تاریک است. بنابراین، نمی‌توانیم بگوییم که از تماشای صحنه‌های تاریک با لپ تاپ لذت خواهید برد، اما در کل کیفیت رنگ عالی است. صحنه‌هایی از فیلم‌ها که در شب یا تاریکی اتفاق می‌افتد، به سختی در اتاقی با نور روشن دیده می‌شود.

نرخ بازسازی تصویر نمایشگر هر چقدر بالاتر باشد، بازیکن قادر خواهد بود تا نرخ فریم بالاتری را در بازی تنظیم کند و صحنه‌های بازی را روان‌تر و با تاخیرِ کمتر شاهد باشد. این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود. پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون پیدا نمیشن).

بهترین لپ تاپ تا 45 میلیون

بنابراین، این لپ تاپ جادار بودن صفحه نمایش را فدای قابلیت حمل آن نمی‌کند. اگر یک فیلم روی این صفحه نمایش تماشا کنید، تحت تاثیر جزئیاتش قرار خواهید گرفت. تنها رنگ‌ها کمی به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانید آن‌طور که باید رنگ‌های شفاف را از نیمه شفاف تشخیص دهید. روشنایی صفحه نمایش هم در حد ۲۷۶ نیت است و در مقایسه با رقبا، کمترین میزان را فراهم می‌کند.

در ادامه شما سوالات متداول در مورد خرید لپ تاپ مهندسی را خواهید راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای مهندسی خواند. عملکرد نسبتاً سریعی از این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i U دریافت خواهید کرد. جدیدترین لپ تاپ ایسوس دارای صفحه نمایش Full HD و لولای 360 درجه است.