۶۰ ایده جذاب خرید اینترنتی کادو برای مردان که نباید از دست داد!

این مدل خردکن مولینکس رضایت بالای خریداران به دست آورده است و بیش از 50 نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند، که البته از برند معتبر مولینکس هم غیر از این انتظار نمی رود. در مورد غذاساز هم به همین شکل است، غذاساز قابلیت های بسیار بیشتری دارد و خرد کردن فقط یکی از کارهایی است که انجام می دهد، حالا اگر واقعا به تمام قابلیت های آن نیاز دارید، خب بهتر است غذاساز تهیه کنید، در غیر این صورت برای نیاز شما به خرد کردن، همان خردکن بهترین انتخاب است. با توجه به این که این محصولات قدرت بسیار بالایی دارند، قطعا میتوانند برای تمامی فعالیت های سنگین قابل استفاده باشند. اگر مردی که به دنبال هدیه برای او هستید از میز استفاده میکند، مدام پشت لپ تاپ نشسته تا کار کند، فیلم ببیند، بازیهای جذاب روز را امتحان کند، پس خرید صندلیهای چرخدار برای او بسیار گام اول خرید کاربردیاند.

باوجوداینکه تهمایه قهوهای یا نود رنگی جهانی است که هرکسی میتواند آن را استفاده کند، اما برای ایجاد بهترین ظاهر، هرگز نباید مستقیماً سراغ رنگ قهوهای بروید. ممنون از اشتراک نظرتون، من خودم به عنوان نویسنده مطلب از برند بوش استفاده میکنم و کاملا راضی هستم، خرد کن بوش یکی از بهترین مدل ها در بازار هست. این خردکن برقی مولینکس مدل DPA1 یکی از پرفروش ترین خردکن های موجود در دیجی کالاست که ما در این مطلب آن را به عنوان محصول محبوب معرفی کردهایم. طراحی آلومینیومی و قطعات سخت افزاری سطح بالای ROG G751، آن را به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ هایی که می تواند برای گیمرها بسیار وسوسه انگیز باشد، تبدیل کرده است. همانطور که به سوی مقصد می راند به او نگاه کنید و بگویید روی گونه اش چیزی هست. این محصول ۸ لیتر گنجایش دارد و شما میتوانید به اندازهی ۸ نفر غذا آماده کنید.

بهترین مدل مایکروفر بله، به دلیل عملکرد دستگاه به آن یک دو سه هم گفته می شود، اما امروزه بیشتر به نام خردکن معروف است. اگر فروشگاه دیجی کالا را ملاک قرار دهیم، خردکن ناشناخته نانیوا پرفروش ترین است، ما این پرفروش بودن به خاطر قیمت کم آن است، دقت کنید که پرفروش ها لزوما بهترین نیستند، باید بین بهترین ها پرفروش ها را پیدا کرد. شما برای جا به جا بین چند کوچه و خیابان نزدیک از دوچرخه استفاده میکنید یا موتور؟ مسلما برای این نیاز دوچرخه گزینه مناسب تری است و اگر موتور بخرید، عملا پولتان را به هدر داده اید چون قرار نیست از قابلیت های موتور استفاده کنید. قیمت دستگاه خردکن با توجه به هر برند متفاوت است، اما در حال حاضر با مبلغی بین 700 تا 2ت می توانید خردکن تهیه کنید.

برندهای مختلفی در زمینه ساخت خرد کن های برقی فعالیت دارند که از محبوبترین آنها میتوان به بوش، تفال، فیلیپس، مولینکس و هاردستون اشاره کرد و در بین برندهای ایرانی همچون پارس خزر نیز محصولاتی قابل رقابت با کالاهای خارجی را با قیمت مناسب عرضه میکنند که ما در این مجموعه ۲۵ مورد از بهترین خرد کن های برقی را مورد بررسی قرار داده ایم. از قابلیتهای این خرد کن میتوان به: ظرف 300 میلی لیتری، بدنه پلاستیکی مرغوب، تیغههای دو پره از جنس استیل ضد زنگ و قابلیت شستشوی اجزا در ماشین لباسشویی اشاره کرد. این خردکن 1000 وات توان دارد و عملکرد پالسی دارد به این صورت که تا زمانی که دست شما روی دستگاه باشد کار میکند و با تیغه های دو پره از جنس استیل ضد زنگ عمل خرد کردن را انجام میدهد. این خردکن دو تیغه از جنس استیل ضد زنگ دارد، دو تیغه مجزا برای بهتر خرد کن مواد غذایی دارد و جنس ظرف آن از شیشه است.

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی

اگر نیاز شما به خرد کردن به اندازهای نیست که به سراغ خرید یک خردکن بروید، میتوانید نگاهی هم به رنده های برقی داشته باشید، رنده برقی مانند خردکن برای خرد کن میوه، سبزیجات و مواد غذایی مناسب است، اما شیوه خرد کردن و میزان خرد کردن در هر دو کمی متفاوت است. سرعت بالا علاوه بر اینکه باعث تسریع در انجام کارها میشود همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی هم میشود، پس اگر سرعت خرد کردن هم برای شما اهمیت بالایی دارد بهتر است به دور موتور و سرعت چرخش دستگاه هم نگاهی داشته باشید.