گروه صنعتی تهویه ی دهش کانال های از پیش عایق شده خم کاری پلی یورتان

اغلب شرکت‌ها با در اختیار داشتن امکان برش کامپیوتری قادر به تولید انواع پلنیوم در سایزها و قوس‌های مختلف می‌باشند. آنچه دریچه اسلوت را در این خصوص متمایز ساخته است تفاوت بسیار زیاد ساختار و ظاهر دکوراتیو دریچه اسلوت با دیگر انواع دریچه‌های خطی می‌باشد. همان‌طور که اشاره گردید جهت یک‌نواخت بودن توزیع هوا در طول دریچه اسلوت از پلنیوم باکس در پشت این دریچه به‌عنوان واسط منبع تغذیه هوا استفاده می‌گردد‌. عمدتا جهت مرتبط ساختن لاین اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی (فلکسیبل) استفاده می‌شود که بوسیله‌ی بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می‌شود.

گروه صنعتی تهویه ی دهش کانال های از پیش عایق شده خم کاری پلی یورتان

معمولاً رنگ پلنیوم باکس در سقف های کاذب رنگ مشکی ۹۰۰۵ مات به صورت الکترواستاتیک کوره ای می شود. پلنیوم معمولاً با یک یا چند طوقه به کانال اصلی توسط لوله های فلکسی بل نصب می گردد. جعبه تنظیم هوا تنها در صورتی که دارای دریچه هوای متصل باشد برای افراد قابل رویت بوده و در صورت نیاز قابلیت رنگ‌آمیزی بر اساس سلیقه مشتری را نیز دارد. جهت بهبود کارایی سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش در کنار جلوگیری از ورود آلودگی صدا و گردوغبار باید از جعبه تنظیم هوا استفاده نمود.

دمپر آلومینیومی ، دمپر بین کانالی ، دمپر هواساز

با استفاده از جعبه تنظیم هوا دارای دریچه هوا دیگر نیازی به خرید و هزینه نصب جداگانه انواع دریچه نبوده و منجر به کاهش هزینه خواهد شد. شرکت تولیدی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید محصولات متنوع جعبه تنظیم هوا از توانایی بالایی در ساخت محصول درخواستی شما طبق استاندارد جهانی و متریال مرغوب را دارد. از این نوع کانال باکس ویژه زمانی استفاده شده که دریچه هوای گرد در انتهای سیستم هوارسانی وجود داشته باشد. با انجام این کار از به‌کارگیری انواع مبدل دیگر جلوگیری شده و شاهد کاهش هزینه، انرژی و پیچیدگی شبکه تهویه هوا خواهید بود. اما در صورتی که ساکن منطقه آب و هوایی خشک هستید؛ با نصب این دریچه در قسمت پایانی سیستم خنک‌سازی هوا از کیفیت مناسب آن بهره‌مند شوید.

  • امکان استفاده از انواع دریچه هوا و هارمونی لازم برای پخش جریان هوای گرم و سرد از دیگر وظایف خاص کانال باکس است.
  • اتاقهاي رايانه معمولاً از سيستم کف بالا براي قفسه هاي سرور استفاده مي کنند.
  • پلنیوم باکس جهت انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند کاربرد داشته و نوعی باکس ترکیب هوا بوده و با توجه به نوع طراحی ، هوا به آرامی و تدریجی در فضا منتشر می شود.
  • پلنیوم باکس با یک طوقه یا چندین طوقه که ابعاد آن می تواند متفاوت باشد، به دریچه متصل می گردد و همراه با کانال فلکسیبل مقدار عبور هوا به سمت پلنیوم پشت دریچه تنظیم می گردد.

بسته به میزانِ طول پلنیوم باکس، امکانِ تعبیه و طراحی یک تا چند ورودیِ هوا در بدنه‌ی آن وجود دارد. عمدتاً جهت مرتبط ساختنِ لاینِ اصلیِ کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی (فلکسیبل، انعطاف‌پذیر) استفاده می‌گردد که به‌وسیله‌ی بست و چسبِ هوابندی از هر دو سو هوابندی انجام می‌شود. گروه صنعتی تهویه‌ی فراز، هم در زمینه‌ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکس‌ها و تبدیل‌های دیگر، در حال فعالیت و ارائه‌ی خدمات است.

معرفی محصول پلنیوم باکس

به‌منظور اختلاط بهتر هوای پشت دریچه‌های خطی، اسلوت و قوسی لازم است تا پلنوم باکس در پشت هر دریچه نصب شود. پلنوم باکس پیش عایق شده به همراه دریچه خطی، اسلوت، و قوسی نموده است.به‌منظور صرفه‌جوئی بالاتر در انرژی سرمایشی و یا گرمایشی مصرفی، در کنار پلنوم باکس پیش عایق شده‌، لوله فلکسی بل عایق شده آن را به‌صورت یک پکیج کامل ارائه می‌شود. می توانید آن را بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و میزان طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت از جنس گالوانیزه سفارش دهید. باکس پلنیوم همانطور که از نام آن مشخص است یک جعبه است که به منظور ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این محصول از یک طراحی خاص استفاده شده است به گونه ای که هوا بتواند کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود.

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری نکات لازم در رابطه با خرید جعبه تنظیم هوا با عایق حرارتی و صدا هستید، تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. جنسپلنیوم باکس از ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلی متر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف و نیز طول و عرض دریچه ها ساخته می شوند. در بدنه ی داخلی یا خارجی این جعبه های توزیع هوا از عایق الاستومری استفاده می شود. پلنیوم ها با توجه به نیاز محیط در دو نوع گالوانیزه و یا آلومینیومی ساخته می شوند. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی این وسیله کاربردی هستند. وجود کانال باکس در سیستم فن کویل یا به‌کارگیری از دریچه‌های خطی و اسلوت نیز امری مهم بوده و نصب آن باید توسط افراد زبده صورت پذیرد.

نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان. طول آن مشابه با طول دریچه اسلوت است اما ارتفاع و عرض آن با توجه به ورودی و عرض دریچه اسلوت می تواند متفاوت باشد. ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد ، استفاده می‌شود. جعبه‌های پلنیوم از پانل‌هایی سبک و محکم ساخته می‌شود که می‌توان آن‌ها را در سیستم‌های فلزی (مثل دریچه فلزی که از استحکام خوبی برخوردار هستند) مورد استفاده قرار داد. ⊕ جهت مشاهده قيمت انواع پلنیوم باکس در ابعاد مختلف از فرم زير استفاده نماييد. هواکش بین کانالی این هواکش قابلیت نصب بوسیله ی ساپورت بر سطح دیوار و نیز سقف را داراست.جهت ایجاد مکش مطلوب و قوی کاربرد دارد.

کانال اسپیرال گالوانیزه در انواع مختلف

در عین حال برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و دما، داخل باکس با الاستومریک عایق بندی می شود. باکس توزیع هوا معمولا بدون رنگ تولید میشوند، ولی در صورت درخواست خریدار رنگ آمیزی می شوند. همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند.

نحوه نصب پلنیوم باکس به ورودی و خروجی یا به صورت فلنچ می‌باشد که با پیچ های مخصوص فیکس می شود و یا بابست های لوله فلکسیبل به طوقه پلنیوم و خروجی و ورودی هوا متصل می شود. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. قیمت پلنیوم باکس های پیش عایق شده ارزان تر از مدل های دیگر است و همچنین ساخت آنها سریعتر انجام میشود. به دلیل داشتن ویژگی دکوراتیو ، کارایی بسیاری جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مانند لابی های ساختمان مسکونی ، اداری ، تجاری ، هتل ها دارد و همچنین میتوان به صورت مخفی از این محصول استفاده نمود که تاثیری بر زیبایی سقف و یا دیوار نداشته باشد. ☆ لازم به ذکر است دریچه هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه ها و خراب شدن نمای کار نمی باشد.

از آنجا که دریچه‌های خطی و اسلوت بصورت دکوراتیو و در طول‌های بالا کار می‌شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالای دریچه وجود پلنیوم باکس ندارد‌. استفاده از پلنیوم باکس به‌منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و ضروریست. لازم به ذکر است دریچه‌هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می‌شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه‌ها و خراب شدن نمای کار نمی‌باشد.