قیمت سقف کاذب pvc پی وی سی همراه با تیم نصب درجه یک

در داخل آن از کلر استفاده شده است که در صورت آزاد شدن می تواند خطرساز باشد ولی خوشبختانه کلر در استفاده بسیار طولانی مدت نیز آزاد نمی شود. جوینت های مربوط به دیواره‌های سقف که پانل‌ طولیِ اولیه روی آن سوار می شوند، برش داده می شوند. جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. از ویژگی های مهم این نوع سقف ها این است که اکثر ملات ها به آن می چسبند و از طرفی ترک هم بر نمی دارند. بر اساس هزاران پروژه انجام شده در بازار سنجاق، تخمین هزینه خدمات را به شما نشان می دهیم.

به دلیل روکش pvc که روی تایل گچی استفاده شده حتا می توان آن را در استخر و جاهای قیمت سقف کاذب مرطوب استفاده کنیم. سقف کاذب گچی همان تایل های گچی ارزان قیمت می باشد که دراین بخش می توانید با کلیک روی نمونه تایل گچی ارزان قیمت نمونه های آن را مشاهده فرمایید. قیمت سقف کاذب pvc ساده بین 130,000 تا 160,000 هزار تومان هست..

  • این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند.
  • سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد .
  • طرحینه به بررسی سقف کاذب پی وی سی و تمامی نکات مربوط به آن می پردازد با ما همراه باشید تا به طور کامل با این نوع سقف آشنا شوید.
  • در واقع سقف اقتصادی و ارزان قیمت در کشور جایگزین خیلی از سقف های شده است.

یکی از بهترین راههابرای برای زیباتر نشان دادن آشپزخانه، نصب سقف کاذب آشپزخانه میباشد. این سقف علاوه بر زیبایی موجب عایق بندی و پوشش تجهیزات تاسیساتنیز می شود. این سقف ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در مدت زمان کوتاه نصبمی شوند. از جدیدترین سقف های کاذب موجود در بازار است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده این نوع سقف های جدید به سقف های فانتزی و دکوراتیو معروف هستند که با هزینه مناسب و سرعت عمل بالا فضای دلنشین و متفاوت به نمایش میگذارد.

معایب استفاده از سقف کاذب

قیمت سقف کاذب pvc پی وی سی همراه با تیم نصب درجه یک

در اینجا می‎خوایم براتون کامل توضیح بدیم که برای قیمت گرفتن چه کارهایی باید انجام بدین. توصیه ما به شما اینه که قبل از شروع کارتون، روی آیتم های ذیل دقیق بشین و اون‎ها رو به ترتیب انجام بدین تا بقول معروف، پول رو به پول بدین و از هر نوع خرج کرد اضافی و یا بیهوده ایمن بمونین. علاوه بر این، در یک بستر امن و مورد اطمینان، رابطه بین مجری و مشتری رو کنترل میکنه تا در این بین مشکلی بین دوطرف پیش نیاد و در صورت بروز مشکل، راه حل های ممکن رو ارائه میده. علاوه بر اینها، هزینه های حمل و نقل، هزینه‌های مربوط به کسب و کار مثل هزینه‌های جاری کارگاه، بیمه، مالیات و … هم وجود دارن. و با توضیحات کامل برگه های محصول اصلی با متفرقه عرضه می گردد. در دیواره یا سقف آشپزخانه، راهروهای ورودی منزل و یا حتی در سرویس و حمام بهره مند شد.

هزینه و قیمت سقف کاذب بسته به نوع سقف، طراحی مورد نظر شما، حجم طراحی، مکانی که می خواهید برای آن نصب سقف کاذب انجام دهید (سقف کاذب سرویس بهداشتی و یا سقف کاذب پذیرایی) متفاوت می باشد. شرکت آذرانبه عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و طراحان کامپوزیت پی وی سی در ایران با سابقه ای درخشان به فعالیت در زمینه تولید و ساخت سقف کاذب پی وی سی پرداخته است. کامپوزیت پی وی سی با توجه به مزایای بیشمار خود، از جایگاه خاصی در صنعت ساختمان برخوردار می باشد. برای کاهش قیمت سقف کاذب می‌توانید از متریال و مصالح با کیفیت پایین‌تری استفاده کنید، اما قبل از هر اقدامی به عواقب آن فکر کنید.

لیست قیمت انواع سقف کاذب

این سقف ها در بیمارستان ها، نمایشگاه ها، اماکن تجاری، اداری ورستوران ها استفاده می شوند. اگر با دیدن یک تصویر تصمیم به اجرای نوع خاصی از سقف کاذب دارید از پیمانکار سوال کنید که هزینه ای که قرار است پرداخت شود برای انجام کل پروژه ای است که در نظر دارید یا خیر. ممکن است برخی جزئیات در تصوری که می بینید شامل مسئولیت اجرای سقف مورد نظر نباشد. این نوع سقف کاذب در رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد و از ویژگی های آن سبک بودن، مناسب بودن قیمت سقف کاذب، شستشوی آسان و مقاوم بودن آن اشاره کرد. همانطور که در بالا بیان کردیم، عواملی که باید در محاسبه هزینه و قیمت نصب سقف کاذب در نظر بگیرید به شرح زیر است.

سقف های آکوستیک نوع دیگری از سقف های کاذب می باشد این نوع سقف در مکانهای شلوغ و پر رفت و آمد بسیار استفاده میشود از آنجایی که این نوع سقف عایق صدا هست در مکانهایی مانند سینما ، سالن های مطالعه و …. استفاده میشود.سقف آکوستیک مزیت های بسیار خوبی دارد از جمله عایق صدا هست ، ضد حریق هستند ، ساده هستند و قیمت بسیار مناسب نیز دارند.سقف اکوستیک فقط محدود به منازل نیستند و در مکانهای تجاری و اداری و ….. این مدل سقف کاذب از مصالح مختلفی مانند ورق های مقوایی فشرده ، تایل های گچی و یا پارچه ساخته میشوند و به راحتی قابل نصب و اجرا هستند . آذران مدرن این افتخار را دارد که در زمینه پانل پی وی سی، تایل های 60 در 60، سی ان سی و آسمان مجازی و چاپ کشسان به صورت یک تولید کننده سقف کاذب فعالیت داشته باشیم و چراغ کارگاه های تولید را با همت همکاران و لطف شما دوستان و همراهان عزیز آذران مدرن روشن نگه داشته ایم.