قيمت پي ال سي زيمنس خريد PLC زيمنس الکتنو

ماژول‌های مختلف این كنترل‌گر صنعتی مدولار به صورت جدا از هم و با توجه به نیاز پروژه انتخاب شده و به صورت یک قطعه صنعتی واحد و یکپارچه به هم متصل مي‌شوند. از بهترین ویژگی‌های این نوع پی ال سی زیمنس، پشتیبانی از تجهیزات سخت‌افزاری مختلف است. می‌توان با توجه به قابلیت‌ پردازنده plc، ماژول‌های ورودی و خروجی را تا سقف 2000 عدد زياد كرد. این ماژول جریان و ولتاژ دقیق واحد پردازش‌گر مرکزی و سایر ماژول‌های ورودی و خروجی را فراهم کرده و همچنین امنیت کلیه قطعات تشکیل‌دهنده پی ال سی را در مقابل سایر اجزای شبکه الکترونیکی فراهم می‌کند. از ولتاژ‌های 5 ولت DC، 24 ولت DC، 110 یا 220 ولت AC در منبع تغذیه پی ال سی زیمنس استفاده می‌شود. پیش از آن که به بیان انواع plc زیمنس بپردازیم، بهتر است که توضیح مختصری در مورد این محصول بدهیم.

در ابتدا در مورد کاربرد plc در صنایع اتومبیل سازی باید ذکر کنیم که برای تست قطعات و تجهیزات و برای شکل دادن بدنه اتومبیل نقش بسیار زیادی دارد. ماژول CPU یا همان واحد پردازش مرکزی هسته اصلی یا ماژول اصلی تجهیزات PLC زیمنس را تشکیل می‌دهد. سی پی یو دیتاهای مختلف را از ماژول ورودی دریافت می‌کند و طبق برنامه‌ای در حافظه آن ذخیره شده و بر اساس منطق برنامه دیتاها را پردازش کرده و دستوراتی را برای خروجی‌ها ارسال می‌کند. هر چه قدر سرعت پردازنده یا CPU بالاتر باشد، پردازش دیتاها سریع‌تر بوده و عملکرد PLC نیز بهتر خواهد بود.

در صورتی که هر یک از قطعات این محصول از یکدیگر جدا شوند دیگر قادر به کارکرد نخواهند بود. سری پی ال سی s7-400، به‌لطف ماژول‌های فراوان قابلیت‌ شخصی‌سازی بالایی دارد و این ماژول‌ها را می‌توان حتی زمانی که سیستم روشن است قطع و وصل نمود. این سری از حداکثر 21 واحد توسعه جهت اتصال به کنترل‌کننده مرکزی پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های مختلفی با رابط‌های PROFINET و PROFIBUS یک‌پارچه برای عملکردهای متفاوت ارائه شده‌‌اند. رابط PROFIBUS امکان اتصال حداکثر 125 برد PROFIBUS DP را فراهم کرده و رابط PROFINET نیز امکان اتصال حداکثر 256 دستگاه PRIONET IO را برای دستگاه میسر نموده است. علاوه بر این، چندین پردازنده متفاوت می‌توانند در یک کنترل‌کتنده مرکزی در انجام محاسبات با هم همکاری کنند؛ این امر عملکرد PLC را به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد داد.

تعداد خروجی آنالوگ

از طرفی تنوع محصولات این کمپانی بالاست و این خود به انتخاب بهینه کاربران در پروژه های مختلف کمک بزرگی میکند. های دریافت شده را پردازش می‌کند و سیگنال‌های فرمان را به واسطه واحد خروجی طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده ارسال می‌کند. در پایان نیز تجهیزات وصل شده به بخش خروجی از طریق سیگنال‌های فرمان کنترل خواهند شد.

اندکی بیشتر درباره قیمت PLC

قيمت پي ال سي زيمنس خريد PLC زيمنس الکتنو

برخی از PLC ها را می توان با صفحات و ماژول های کاربردی (جهت تناسب با انواع مختلف کاربردهای plc زیمنس صنعتی) تولید کرد. ظرفیت حافظه PLC مدل S سی پی یو زیمنس 1215C 125 کیلوبایت می باشد. دارای 24 ورودی/خروجی یکپارچه شامل 14 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 10 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 10 خروجی رله. زیمنس S7 PLC مدل S7 1200, CPU 1215C همچنین دارای دو ورودی آنالوگ 10 بیتی در محدوده 0 تا 10 ولت و دو خروجی آنالوگ 10 بیتی یکپارچه با برد 0-20 میلی آمپر می باشد.

  • در صورت مشاهده هرگونه آثار اکسید شدن در قطعات پی ال سی از خرید ان صرف‌نظر کنید.
  • شرکت پرشیاسرو با در دست داشتن انواع پکیج آموزشی و کلاس های مجهز به انواع plc ، اقدام به آموزش پی ال سی زیمنس در مدل های متفاوت نموده است.
  • سیگنال ماژول ورودی و خروجی دیجیتال زیمنس SM 1223 با کد 6ES7223-1PH2-0XB0 پی ال سی S زیمنس دارای 8 ورودی دیجیتال با مشخصات.
  • شرکت زیمنس در همه سری از PLC های خود سری SIPLUS ار همان PLC را نیز ارائه داده است.

پی ال سی زیمنس مدل S7-200 یک نمونه ساده اما بسیار کاربردی از انواع PLC ها می باشد که توانایی کنترل انواع پروژهای اتوماسیون را دارا می باشند. این مدل پی ال سی ها در عین سادگی بسیار کاربردی نیز می باشند و می توان از آن ها در صنایع مختلفی مانند رباتیک ، تزریق پلاستیک ، صنعت بسته بندی و صنایع ماشین سازی استفاده کرد. این محصولات پر کاربرد ، به طور گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند ؛ چرا که دارای سرعت عملیات بالا ، کارکرد ساده و برنامه ریزی بسیار آسانی می باشند.

آخرین نسخه‌ای که از سری LOGO منتشر شده Siemens LOGO 8 نام دارد. این سری یک مینی PLC عالی برای پروژه‌های کوچکتر و شروع یادگیری برنامه‌نویسی PLC می‌باشد. از مهمترین ویژگیهای این سری میتوان به سازگاری تنظیمات شبکه مختص مشتری، طول عمر کاری بالا، امکان تخصیص رمز برای عملیات نمایشگر از طریق برنامه TIA Portal و امکان جداسازی نمایشگر از برق در حین کار اشاره کرد. قیمت PLC S7 200 زیمنس از سری S7-300 پایینتر بوده و البته دارای کاربردهای وسیعی است. شرکت زیمنس یکی از تولید کنندگان موفق PLC می باشد که با تکیه بر دانش فنی روز اروپا محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را تولید می نماید.

نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد. شرکت آسام فروشنده پی ال سی های زیمنس به خصوص Simatic S که از محصولات مهم خانواده S7 زیمنس می باشد با ارائه مناسب ترین قیمت های بروز آماده خدمت رسانی می باشد.