فروش باتری موتور در تهران پخش باتری موتورسیکلت در تهران-مستر انرژی پلاس

فروش باتری موتور در تهران پخش باتری موتورسیکلت در تهران-مستر انرژی پلاس

باطری در موتور سیکلتباتری از اجزای اصلی یک موتور سیکلت است هرچند که برخی موتور سیکلت ها بدون باطری کار www.mrenergyplus.com میکنند. در صورت وجود سیستم های سوخت رسانی پیشرفته مانند انژکتور و یا پمپ بنزین الکتریکی بسته به نوع موتور ممکن است سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی با استفاده از برق باتری وارد مدار شود و بدون وجود باتری وظیفه خود را انجام نمی دهد. ایجاد جریان داخلی در باتری یکی دیگر از عواملی است که عمر باتری را کاهش می دهد و بر اثر مدار موازی کردن باتری موتورسیکلت رخ می دهد. این روش یکی از کارا ترین روش های افزایش عمر باطری موتور سیکلت میباشد. در اینجا قصد داریم یک سری نکات مهم را برای شما موتور سواران عزیز بیان کنیم که با رعایت آنها میتوانید عمر باطری موتور سیکلت خود را تا چند برابر افزایش دهید.

  • اول از همه ، قبل از انتخاب مدل باتری موتورسیکلت ، تحقیق در مورد گزینه های محصول ارائه شده و به دست آوردن اطلاعات دقیق و ارزیابی معیارهایی مانند ویژگی های فنی ارائه شده در بین گزینه های محصول باتری مهم است.
  • چگونه باتری موتور سیکلت را شارژ کنیم؟عملیات شارژ باتری را در مکانی با تهویۀ مناسب انجام دهید.
  • به محض برگشت به خانه، حتماً باتری را به تعمیرکار برده و چک کنید.
  • برای این کار باید موتورسیکلت را در یک سرازیری به سرعت هل دهید و موتورسیکلت را در دنده دوم قرار دهید و کلاچ را بگیرید وقتی موتورسیکلت به بیشترین دور افتاد کلاچ را رها کنید تا موتورسیکلت روشن شود.

در صورت لزوم برای تمیز کردن اتصالات از سنباده سبک و یا برس‌های نرم استفاده کنید. لرزش های پی در پی و حرارت زیاد برای برخی از موتورسیکلت ها غیرقاب تحمل است که این موضوع باعث آسیب به باتری و کاهش عمر مفید آن می شود. به باتری‌های اسیدی «باتری تر» نیز گفته می‌شود که این باتری قدیمی‌ترین نوع باتری شناخته می‌شود که به دلیل اینکه به طور مستقیم از اسید برای شارژ کردن آن‌ها استفاده می شوند، نیاز به نگه‌داری دارد. اگر از موتورسیکلت در حدود 1 ماه استفاده نشده است، باتری آن باید توسط یک شارژر مناسب شارژ شود.

باتری موتور سیکلت هوندا ساده

این کار باعث ایجاد سرعت بیشتر و تغییر بهتر میل لنگ روی موتور می‌شود. مطمئن‌ترین راه برای روشن کردن باتری خالی موتورسیکلت، اتصال آن به یک باتری خوب از یک موتورسیکلت یا خودروی دیگر است. اما بیشترین جریان شارژ آن 1.5 آمپرساعت است یعنی شما با یک دستگاه شارژر تقریباً دو الی سه ساعت زمان نیاز خواهید داشت تا باتری به صورت کامل شارژ گردد. بله می توان در هنگام روشن بودن موتور سیکلت بدون باتری نیز از بوق استفاده نمود. بسیاری از موتورسیکلت‌ها نمی‌توانند گرما و لرزش مداوم را تحمل کنند.

باتری موتورسیکلت سونگلی مدل ۱۲n5-bs 12V5AH(باکسر،طرح ویو)

بهترین باتری را برای موتور سیکلت خود را در سایت مستر کاسکت پیدا کنید.برای بهترین کارایی و شروع آسان ، حتما از باتری صحیح در موتور سیکلت خود اطمینان دارید. پارت موتور سالهاست که در فروش باطری موتور سیکلتحرف اول را میزند. باتری‌های سربی پیچیدگی خاصی ندارند و با دستگاه‌هایی که فرایند یکسانی را طی می‌کنند، ساخته می‌شوند.

این شرکت به تازگی از محصول جدید خود به نام باتری 9 آمپر اتمی مخصوص موتور سیکلت رونمایی نموده است. در آرکا باتری، باتری فرسوده موتور سیکلت شما نیز خریداری شده و تست معیوب بودن آن در حضور خود مشتری انجام می شود. مزیت دیگر خرید باتری موتورسیکلت از آرکا باتری این بوده که ارسال و نصب باتری توسط کارشناسان با تجربه آرکا باتری انجام شده که نکته مثبت این بوده که این خدمات هم به صورت رایگان به مشتری ارائه می شود. باتری وسیله‌ای است که با استفاده از آن می‌توان برق موتور را تامین کرده و به قطعات آن نیرو داد. این قطعه در دو نوع به اصطلاح تر و خشک در بازار موجود است که با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. باتری‌های موتور سیکلت از نوع تر هستند که معمولا قابلیت شارژ پذیری داشته و طول عمر بالایی نیز دارند.