صرافی کوینکس (Coinex)؛ اطلاعات جامع درباره صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

ارزدیجیتال کوینکس coinex چیست؟ ارز صرافی کوینکس چیست ؟ در صفحه جدید می توان با ارز USDT و یا توکن CET وام دریافت نمود. از آنجا که توکن CET به صورت جفت ارز در لیست صرافی کوینکس وجود دارد، امکان خرید آن را دارید. همچنین کاربران این صرافی امکان استفاده از نرمافزار Viawallet را نیز خواند داشت. با انتخاب گزینه Exchange به جفت ارزهایی که در بخش مارجین کوینکس حمایت می شوند، دسترسی خواهیم داشت. نمادی به صورت 2X، 3X، 5Xو بیشتر در سمت راست هر جفت ارز وجود دارد. در ابتدا روی مثلث وارونه آبی که در سمت راست و بالای صفحه به چشم می خورد، کلیک کنید. برای گرفتن وام بر روی گزینه Borrow کلیک کنید تا صفحه دیگری نمایان گردد. برای گرفتن وام از گزینه Borrow و جهت بازپرداخت وام دریافتی از گزینه Repay استفاده می نماییم. ایرانیان به دلیل تحریمهای بین المللی، نمیتوانستند از صرافیهای معتبر خارجی استفاده کنند و تنها صرافی کوینکس بود که ایرانیان را تحریم نکرده بود.

وارد اکانت کاربری خود در صرافی کوینکس شوید.

برای آنکه در سفارش فروش از ضرر جلوگیری کنیم، لازم است دو سفارش در صرافی کوینکس ثبت می کنیم. چگونه می توان از بروز ضرر در سفارش فروش جلوگیری کرد؟ ولی اگر قیمت افزایش نیافت و با سقوط قیمت مواجه شدیم، سفارش Stop loss اجرا می شود و چون حد ضرر اعمال شده، در فروش انجام شده از ضرر زیاد جلوگیری به عمل آمده است. پس از تایید جزئیات، سفارش فروش در برگه Stop limit ثبت می شود. دو مرحله را با اس ام اس تایید کنید. این صرافی با داشتن رابط کاربری خوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است به همین منظور راهنمای نصب مرحله به مرحله آن را خواهیم داشت. اگر گزینه Market را انتخاب کنیم، به لیست جفت ارزهایی که در صرافی کوینکس فهرست شده اند دسترسی خواهیم داشت.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود تا رمز یکبار مصرف خود را از داخل اپلیکیشن گوگل وارد نمایید. لازم است تمام وامی که برای موجودی خود می توانید بگیرید را دریافت نکنید. تمام جفت ارزهایی که در مارجین استفاده می شوند با ارز USDT جفت شده اند و به صورت BTC/USDT، ETH/USDT، CET/USDT و دیگر ارزها لیست می شوند. کاربران CoinEx می توانند از تابع مارجین برای قرض گرفتن کوین های دیجیتال از طریق دارایی هایی که صرافی ودیعه می دهد، استفاده کنند.

مقداری ارز CET که توکن بومی صرافی کوینکس می باشد را در اکانت خود واریز کنید. همانطور که گفته شد بهتر است جهت تخفیف در معاملات همیشه مقداری توکن CET به عنوان توکن بومی صرافی کوینکس در ولِت خود در صرافی داشته باشید. باعث شده تا تریدرها و سرمایهگذاران زیادی صرافی Coinex را برای انجام معاملات رمزارزی خود انتخاب کنند. وارد اکانت کاربری خود در صرافی کوینکس شوید. سفارش اول را در حالت Stop limit درج کرده و حد ضرر یا Stop loss را مشخص می نماییم.

دو مرحله را با اس ام اس تایید کنید.

در یکی از این روش ها نیاز است تا سرمایه گذاران رمز ارزهای خود را برای معاملات در استخر صرافی سهام گذاری معرفی صرافی کوینکس کنند. چگونه می توان جهت معاملات مارجین از صرافی وام گرفت؟ وام گرفتن از صرافی کوینکس جهت معامله در بخش مارجین بسیار اهمیت دارد. اگرچه تعدادی از این صرافی ها از امکانات استانداردی برخوردار نیستند اما برخی از آنها با تکیه بر فناوری های پیشرفته، سرویس های بسیار مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. چه بخواهیم و چه نخواهیم چنین امکانی در بازار ارز دیجیتال به این راحتی ها در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد. اما، برای راحتی کاربران خود، نرم افزار تلفن همراه و دسکتاپ را نیز ارائه داده است.