صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. پولکادات و کازماس و لونا و لینک و کوزاما وانکر و پالیگان و ایاس و تومو و سیس و وینک و ترون و زیلیکا و هایدرا و یو اس دی و کاردانو . تفاوتی میان این دو روش نیست و بعد از اینکه یکی از آن‌ها را انجام دادید تأیید دو مرحله برای شما فعال می‌شود. کد QR را که در تصویر قبل در صرافی وجود داشت اسکن کنید.

در انتها روی گزینه confirm کلیک نمایید و در نهایت مراحل به اتمام می رسد و می توانید به راحتی ترید داشته باشید. حال برای انجام دادن معامله در محیط اسپات باید یک رمز 6 رقمی برای آن وارد نمایید، تا در هنگام برداشت و معامله کردن برای امنیت بیشتر از این رمز استفاده گردد. نکته اول نحوه سرچ رمز ارز در محیط اسپات می باشد، در قسمتی که دور آن به رنگ زرد مشخص شده کلیک کنید. سپس در صفحه بعد که برای شما باز می شود مقابل گزینه google verification روی set کلیک نمایید.

برای ثبت نام در صرافی کوکوین، ابتدا مطمئن شوید که از VPN استفاده می‌کنید، سپس بر روی لینکkucoin.comکلیک کنید تا پنجره زیر نمایش داده شود. اما گفتنی است که در بین صرافی‌های آنلاین در زمینه ارز دیجیتال، صرافی کوکوین نیز یکی از بهترین صرافی‌ها است. هر فردی که قصد دارد به بازار ارزهای دیجیتال وارد شود؛ علاوه بر سرمایه باید یک صرافی معتبر نیز در اختیار داشته باشد. به احتمال زیاد اسم ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و… به گوشتان خورده است و به طور کلی با نرخ و میزان سودآوری آن‌ها آشنا هستید.

آیا ارز سولانا قابلیت استیک کردن در کوکوین را دارد؟

برای این منظور میتوانید از بخش سبز رنگ مشخص شده در شکل فوق استفاده و آدرس مورد نظر را کپی کنید. همچنین در این بخش ار صرافی کوکوین میتوانید آدرس کیف پول را به صورت QR Code مشاهده کنید. سایت صرافی کوکوین به صورت رسمی از کاربران با ای پی کشور ایران پشتیبانی نمیکند. بنابراین لازم است کاربرانی ایرانی این صرافی برای ورود و ثبت نام در صرافی کوکوین از فیلترشکن استفاده کند. همچنین این صرافی برای بالا بردن تعداد و تشویق کاربران، از کدهای تخفیف ویژه جهت کاهش کارمزدهای معاملات استفاده میکند. شما نیز میتوانید در هنگام ثبت نام از این کدهای تخفیف استفاده کنید.

شاید خیلی از افراد در مورد بخش ETF صرافی کوکوین اطلاعاتی نداشته باشند. در این بخش شما می توانید به راحتی از ریزش بازار در بخش اسپات این صرافی سود کسب کنید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام در کوکوین وب سایت خود باشید. در این ویدیوی آموزشی به صورت کامل در مورد بخش ETF صرافی کوکوین صحبت شده و روند این کار توضیح داده شده است. پس از ساخت حساب کاربری و ورود به آن، از منویی که در سمت راست بالا وجود دارد گزینه “Asset” را انتخاب کرده و سپس از منوی باز شده گزینه “Main Account” را انتخاب می‌کنید.

از پروفایل خود وارد بخش «KYC Verification» شوید و در صفحه جدید روی گزینه «Start Verification» بزنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی بیزآموز می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. اگر تفاوت از آستانه فراتر رود، سفارش شما تا حدی در برابر سفارش های موجود در بازار که قیمت آنها زیر قیمت ورشکستگی است، اجرا می شود. در این صورت، سفارش تا حدی در برابر سفارش‌های موجود در بازار در حد آستانه اجرا می‌شود و قسمت تکمیل نشده باقی‌مانده سفارش بلافاصله لغو می‌شود. میکر یا ایجاد کننده در یک سفارش محدود (با فعال بودن عملکرد Post Only) به عنوان سازنده، هزینه ای از سازنده دریافت می کنید.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

در کادر بعدی یک کلمه عبور با قابلیت دشواری حدس زدن برای خود وارد کرده و بر روی Sign Up کلیک کنید تا ثبت نام کوکوین شما تکمیل گردد. شایان ذکر است که اگرچه KuCoin ویژگی‌های امنیتی را ارائه می‌کند، برخی افراد ممکن است استدلال کنند که صرافی همچنان امن نیست. این پلتفرم همچنین فقط یک کیف پول آنلاین را به کاربران ارائه می دهد که کم امنیت ترین نوع کیف پول است. اگر صرافی هک شود، کاربران احتمالاً تمام سرمایه خود را از دست خواهند داد.

اگر چه ایران در لیست کشور های مجاز برای فعالیت در این صرافی قرار دارد، ولی کاربری می توانند با ثبت نام در صرافی کوکوین و بدون احراز هویت اقدام به ترید و استفاده از خدمات این پلتفرم نمایند. برای آشنایی با خدمات و امکانات این صرافی می توانید مقاله معرفی و بررسی صرافی کوکوین را مطالعه نمایید. در این مقاله به بررسی صرافی کوکوین می پردازیم و آموزش ثبت نام در این صرافی و چگونگی کار کردن با بخش های مختلف آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

صرافی کوکوین (KuCoin) چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

5.پس از تکمیل تمامی موارد و تایید قوانین سایت کوکوبن بر روی گزینه “Sign up” کلیک کنید. در صورتی که توسط فردی با سایت کوکوین آشنا شده اید در صورت تمایل می توانید کد دعوت شخص را وارد کنید. بعد از دریافت وام مورد نظر می‌توانید به بخش قبل برگشته و بسته به نیاز خود معاملات خود را انجام دهید.