شیائومی کا ۵۰ گیمینگ ؛ مشخصات گوشی گیمینک ردمی کی 50 Redmi K پلازا

شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه. گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره.

زوم پلاس

رفرش ریت تاثیر مستقیم روی اجرای روان محتوای گرافیکی داشته و برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی جزو ضروریات است. البته در حالتی که به رفرش ریت بالا نیازی نباشد، دستگاه به صورت خودکار نرخ نوسازی را پایین می‌آورد تا در بهینه‌سازی مصرف باتری، نقش داشته باشد. قیمت ردمی کی 50 اولترا از 3000 یوان (445 دلار / 430 یورو) شروع می‌شود و پیکربندی‌‌های مختلف آن طبق جدول زیر قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی تولید شده و فروش رسمی آن به زودی آغاز خواهد شد. این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین باید برای گوشی دادن به موسیقی و تماشای فیلم باید از هندزفری‌های بلوتوثی استفاده کنید.

دوربین سلفی نیز همچنان روی نمایشگر و در محل حفره صفحه نمایش قرار دارد. اگر با نمایشگرهای این چنینی رابطه خوبی ندارید، باید در مورد خرید این گوشی تجدید نظر کنید. دوربین سلفی یک دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p است. احتمالا این تلفن هوشمند در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های K50 Ultra می‌توان به برخورداری از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. بنابراین ممکن است مشخصات اصلی کی ۵۰ اولترا تا حدی با آنچه که فکر می‌کنیم متفاوت باشد.

وقتی دوربین اصلی را روی حالت فوق عریض یا الترا واید قرار دهید، سنسور 8 مگاپیکسلی دست به کار می‌شود و عکس‌هایی با زاویه 119 درجه می‌گیرد. اگر سوژه اصلی را در کناره‌های عکس فوق عریض تنظیم کنید، نتیجه نهایی دلچسب نخواهد بود؛ پس به این نکته توجه کافی داشته باشید. در کلکسیون سنسورهای دوربین ردمی کی 50، تشخیص عمق وجود ندارد و آخرین سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مخصوص عکاسی ماکرو است. اندازه صفحه نمایش امولد ردمی کی 50 اولترا همانند سایر مدل‌های این سری برابر 6.67 اینچ است.

قیمت گوشی ردمی K50 اولترا

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند ردمی کی ۵۰ شوید. از نظر نرم‌افزاری، ردمی کی 50 پرو پلاس با رابط کاربری انحصاری MIUI 13 و آخرین نسخه اندروید یعنی Android 12 روانه بازار خواهد شد. سابقه خوب شیائومی در روان بودن نرم‌افزارش، باعث راحتی خیال کاربران در این زمینه می‌شود. البته مشکلاتی در آپدیت‌های شیائومی در سال گذشته وجود داشت که طبق گزارش کارشناسان آن در نسخه جدید، این مشکلات برطرف شده است.

سه تا دوربین تو یه قاب مستطیل شکل با کمی بیرون زدگی گوشه ی بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته. یه فلش هم به شکل علامت صاعقه سمت راست این قاب مستطیل شکل دیده میشه. نوشته Redmi هم در راستای همین قاب مستطیل شکل پایین قاب پشتی قرار داره. یه سری LED هم توی قاب پشتی قرار گرفته که وقتی تماس یا نوتیفیکیشن جدید دارین، روشن میشن و جلوه جذاب‌تری به گوشی میده. قدرت پردازشی بالا و سیستم خنک کننده آپگرید و چند لایه، باعث شده تا شیائومی به خود جسارت دهد تا این گوشی را در مقایسه با آیفون 13 پرو قرار دهد و پردازش مولتی تسک و اجرای بازی‌های سنگین را برای مخاطب راحت کند.

  • اجرای سریع انواع اپ‌های سنگین و اجرای بازی‌های سنگین در گوشی ردمی K50 اولترا با نرخ فریم بالا و تنظیمات گرافیکی عالی، تجربه‌ای دلچسب و فراموش‌نشدی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • از سوی دیگر، فیلم‌برداری دوربین سلفی حداکثر با کیفیت 1080P امکان‌پذیر است.
  • نسل‌های جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی همگی از تراشه‌های قدرتمندی مانند اسنپدراگون استفاده می‌کنند.
  • صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز از دیگر مشخصات اسپیکر گوشی Redmi K50 Ultra است.
  • به همین خاطر تا به حال اکثر شرکت‌هایی که از این تراشه در محصولات خود استفاده می‌کنند، آن را Underclock کردند تا حرارت پردازنده بیش از حد بالا نرود.
  • پشتیبانی از نسل جدید ارتباطات یعنی اینترنت 5G نیز از دیگر نقاط قوت این چیپست است.
شیائومی کا ۵۰ گیمینگ ؛ مشخصات گوشی گیمینک ردمی کی 50 Redmi K پلازا