شرایط خرید اقساطی فرش بلند مدت در هایپرمارکت دنیای فرش

تمامی هموطنان گرامی در جای جای ایران عزیز می توانند به صورت آنلاین از شرایط خرید اقساطی فرش بهره فروش فرش اقساطی مند شوند. به همین منظور، ابتدا در سایت مراحل ثبت نام خود را انجام داده و در قسمت خرید اقساطی تصویر چک خود را بارگذاری می نمایید. چنانچه حساب جاری معرفی شده دارای قدمت و گردش قابل قبولی باشد و همچنین مشتری دارای چک برگشتی فعال نباشد و همچنین مبلغ خرید با گردش حساب جاری دارای نسبت قابل قبولی باشد. درخواست شما قبول و طبق شرایط مراحل خرید اقساطی فرش شما از طریق کارشناسان با شما مشتری عزیز پیش خواهد رفت. برای خرید اینترنتی از سایت ما هم طرح مد نظرتون رو انتخاب میکنید بعد سایز مد نظرتون .

شرایط خرید اقساطی فرش بلند مدت در هایپرمارکت دنیای فرش

در جشنواره فروش ویژه فرش اعظم، تمامی فرش های موجود در هر نوع و رنگ را به قیمت روز و با اقساط 24 ماهه خریداری کنید. ارسال توسط تیپاکس و بصورت رایگان انجام میشه و امکان پرداخت زمان تحویل هم وجود داره. سلام وقت بخیر، فرش آرتامیس هم یکی از ده ها تولیدی فرش در کاشان هست و ما هم شناختی از کیفیتش نداریم و لذا با توجه به اینکه تمرکز ما بر ارائه برندهای معتبر و با کیفیت هست، فعلا برنامه ای برای اضافه کردنش نداریم. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه اینترنتی فرش زندیه را می پذیرم . در صورتی که درباره خرید فرش اقساطی بدون چک از دکتر فرش سوالی دارید، در کامنت با ما در ارتباط باشید. ۳- شرایط خرید اقساطی و پرداخت به واسطه حکمت کارت فعلا موجود نیست.

  • در طی ماه های اخیر بسیار مشتریان اینگونه فروشندگان فرش با ما تماس گرفته اند و اظهار ناراحتی از این نوع شیوه فروش فروشگاه داشته اند .
  • در نتیجه پس از انتخاب مجموعه‌ای شناخته شده می‌توانید طی اقساط مشخص شده و بدون فشار مضاعف به هزینه‌های خانواده صاحب فرش‌های زیبا و با کیفیت شوید.
  • فرش‌های ماشینی با متراژه‌های 9،12 و 6 متری تولیده شده و فرش‌های دستباف با همین متراژها یا ابعادی کوچکتر به فروش می‌رسند.
  • انتخاب طرح و رنگ فرش یکی دیگر از موارد چالشی برای انتخاب فرش است.
  • سلام در حال حاضر هنوز شهر ارومیه جزء مناطق تحت پوشش خدمات کارت اعتباری لندو نیست.
انتخاب قالیشویی مطمئن و با تجربه بخشی از مسیر حفظ کیفیت فرش‌هاست. قالیشویی امین اوغلی با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه شستشو انواع فرش ماشینی و دستباف یکی از کارخانه‌های قالیشویی مطرح و معتبر در تهران است. در خرید نقدی قالی های ماشینی 9 الی 17 درصد از مفرش کسر می شود و امکان خرید فرش از بهترین برند های فرش ماشینی کاشان وجود دارد.

حداقل میزان خرید اقساطی فرش ماشینی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران بانک رفاه 3 میلیون و حداکثر میزان خرید 50 میلیون تومان می باشد. این طرح فقط مخصوص خرید اقساطی فرش ماشینی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران یا مستمری بگیران بانک رفاه کارگران می باشد. چنانچه افراد بازنشسته ای که حقوق خود را از بانکهای دیگر دریافت می کنند می توانند با مراجعه به بانک رفاه درخواست استفاده از این طرح را بنمایند. فروش قسطی فرش های ماشینی کاشان می تواند با پرداخت درصدی از قیمت کل فرش ماشینی به عنوان پیش پرداخت، پرداخت مابقی قیمت فرش ماشینی در اقساط بلند مدت و خرید فرش اقساطی بدون کارمزد انجام شود. جریان از این قرار است به عنوان مثال فرشی در کارخانه به قیمت 4 میلیون تومان خریداری میشود .

خرید اقساطی فرش از مجموعه شهرفرش، بزرگترین فروشگاه تخصصی در ایران

تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط می باشد(در صورت عدم ارایه مدارک شغلی دربافت چک با مبلغ بالاتر از 20،000،000 ریال امکان پذیر نیست،). فرش های ماشینی در گونه های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از فرش های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1050 شانه، 1200 شانه، 1250 شانه و 1500 شانه. وام اختصاص یافته برای خریداران با بازپرداخت ۳ ساله (۳۶ ماهه) و کارمزد سالیانه آن 15% خواهد بود. وام اختصاص یافته برای خریداران با بازپرداخت ۳ ساله (۳۶ ماهه) خواهد بود. محصولات قسطی کاملاً پشتیبانی شده و تمامی تعهدات بعد از خرید، به عهده فرش محتشم است. فرش محتشم به شما کمک می‌کند تا با هر توان مالی، قدرت خرید فرش را داشته باشید.

خدمات مشتریان

ذکر این نکته ضروری است که سقف تسهیلاتی که بانک آینده برای خرید اقساطی فرش از دکترفرش در نظر گرفته است، 20 میلیون تومان است. اگر خرید شما از دکترفرش بیشتر از 20 میلیون تومان شد، می توانید مابقی را به صورت نقدی پرداخت کنید. بدین شکل که مثلا اگر سبد خرید شما به 25 میلیون تومان رسید، کد تخفیف 20 میلیون تومانی که در اختیار دارید را در دکترفرش وارد می کنید و 5 میلیون تومان باقی مانده را به صورت اینترنتی پرداخت می نمایید. فرش‌ها انوع مختلفی دارند و با توجه به جنس، نوع بافت و تعداد رنگ‌های به کار رفته در نقشه و طرح ‌آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. همانطور که گفتیم قیمت‌های بالا در برخی مواقع موجب شده تا خیلی از افراد برای خرید فرش با مشکل مواجه شوند و به دنبال راه‌کار جایگزین باشند. امروزه مراکز و فروشگاه‌های زیادی هستند که فرش‌ها را به صورت قسطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و معمولا هر یک از فروشگاه‌ها تسهیلات و شرایط مختلفی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

درخواست وام برای خرید اقساطی

مشتریان محترم می توانند خرید نقدی فرش ماشینی کاشان را از طریق کانال تلگرام فرش کاشان و صفحه اینستاگرام فرش کاشان نیز انجام دهند. مزیت دیگری که در خرید آنلاین فرش وجود دارد سبب میشود تا خریداران در کمترین زمان به فرش اصل کاشان دسترسی داشته باشند. فروشگاه های انلاین فرش کاشان به راحتی تمامی مدل های قالی ماشینی را به عرصه نمایش می گذارند و خریدار می تواند با مشاهده و مقایسه با دیگر مراکز بهترین انتخاب را انجام دهد.