سایبان برقی و دستی سایبان تک محوره و دو محوره چتر پایه کنار و وسط سقف متحرک و ثابت سازه کششی سازه غشا

سایبان برقی و دستی سایبان تک محوره و دو محوره چتر پایه کنار و وسط سقف متحرک و ثابت سازه کششی سازه غشا به همین دلیل به این سایبان ها سلیبان فول کاور یا فول باکس می گویند. قیمت این سایبان ها به مراتب بالاتر از سایبان آویز دار می باشد و معمولاً برای پنچره ویلاها نصب می شوند. سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

احتمالا شما نیز به دنبال یکمرکز خرید سایه‌بانبرای یک تجربه تعمیر چتر اتوماتیک خرید فوق‌العاده هستید. سایه‌بان‌ها برای پاسیو، پنجره‌ها و درهای شما مانند یک محافظ در برابر خورشید عمل می‌کنند. آن‌ها فضاهای بیرونی شما را زیباتر کرده و در عین حال از مبلمان بیرونی و نمای بیرونی خانه شما نیز محافظت می‌کنند. برای این وسیله کارکردهای متفاوتی در نظر گرفته شده که آنرا از یک سایبان ساده فراتر میبرد. میتوانید برای این محصول یک سنسور باد داشته باشید تا سلامت آنرا تضمین کنید.

در این حالت برای کاهش دما باید از انواع دستگاه های الکتریکی خنک کننده مثل کولر های گازی و آبی استفاده شود و مقدار مصرف آب و برق افزایش پیدا می کند. پرتو های نور خورشید به مرور زمان رنگ فرش ها، قالی ها، مبل ها و پرده ها را از بین می برد. شما می توانید با استفاده از سایبان پنجره، تراس و بالکن از این اتفاق جلوگیری کنید. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. معمولا پارچه های بسیار مختلف داخلی و خارجی برای استفاده به عنوان چادر مغازه وجود دارد. پارچه بنر، پارچه کره ای، پارچه پی وی سی و… از جمله پارچه های مورد استفاده برای چادر مغازه به شمار می روند.با توجه به اینکه چه انتظاری از سایه بان داریم، می توان نوع پارچه را انتخاب کرد.

بدیهی است هر چقدر که متراژ جایگاه سوخت بیشتر باشد و تعداد بیشتری سکو در آن ساخته شده باشد، به تعداد بیشتری از این نوع سایبان نیاز است. در محیط های صنعتی و کارخانه ها معمولا برای ایجاد سایبان از ورق گالوانیزه فلزی برای پوشش سایبان استفاده میکنند که عمر مفید خوبی دارند. از دلایلی که استفاده از این سایبان در خانه‌ها و ادارات کمرنگ شده است ایجاد سر و صدا در زمان بارش باران و تگرگ و وزش باد و همچنین انتقال حرارت تابش خورشید به خودرو پارک شده در زیر سایبان است که می‌توان اشاره کرد. رستوران ها معمولا به چادر زجیری برای فراهم نمودن یک محیط دنج در فضای باز برای مشتریان خود دارند. هر فردی دوست دارد در فصل های خاصی از سال هوای آزاد را تجربه کرده و از محیط خارج از رستوران استقبال بیشتری نسبت به فضای داخلی رستوران می شود. به همین خاطر اغلب رستوران ها در شهرهای مختلف کشور از سایه بان زنجیری برای ایجاد چنین فضای دنج و دلپذیری استفاده می کنند.

خوبیه سایبان برقی به اینگونه است که شما با یک سایبان ثابت سروکار ندارید و بمحض آفتاب یا بارندگی میتوانید سایبان برقی را با کنترل باز یا بسته کنید . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای کسب آسایش بیشتر و یا بالا بردن کلاس کاری مرکز و یا فروشگاه و حتی خانه تان خواهان نصب سایبان برقی هستید پیشنهاد می شود نصب و راه اندازی آن را به ایران کرکره بسپارید. در این مطلب ما ضمن ارائه خدمات ایران کرکره در حوزه سایبان برقی با انواع سایبان برقی و کاربرد های آن آشنا خواهید شد. سایبان های برقی فول باکس سایبان هایی هستند که ظاهری زیبا و کیفیت بالایی دارند. می توان روی این سایبان ها بنر چاپ کرد و ان موضوع سبب می شود که امکان تبلیغات نیز برای شما فراهم شود. این سایبان ها داخل یک پوشش الومینیومی جمع می شوند و احتمال افتادن آن ها بسیار پایین است.

تابلو تبلیغاتی

این نوع سایه‌بان از ورودی منزل شما در برابر بارش و سایر عناصر بیرونی محافظت کرده و ظاهر ملک شما را بهبود می‌بخشد. به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. توجه کنید که قبل از خرید سایه‌بان، باید محل نصب آن را مشخص کنید. در حقیقت این تصمیم بر نوع سایه‌بان مورد نیاز شما تأثیر خواهد گذاشت. قطعات سایبان دستی تنها در فروشگاه های مخصوص فروش سایبان پیدا می شوند.