راهنمای خرید بهترین مدل پرده اتاق، حال و پذیرایی، آشپزخانه

راهنمای خرید بهترین مدل پرده اتاق، حال و پذیرایی، آشپزخانه یکی از مواردی که علاوه بر سبک اتاق باید به آن توجه داشته باشید، میزان فضای در دسترس اتاق خواب شما می باشد. یعنی پرده هایی که برای اتاق های متراژ بالا استفاده می شوند، برای اتاق خواب های کوچک مناسب نیستند. پرده پانچ به دلیل شیک و مدرن بودن، علاوه بر استفاده در فضاهای منزل (پذیرایی ، اتاق خوب ، آشپزخانه و …) در تالار ها و رستوران های بزرگ نیز کاربرد دارد.

از زمان های گذشته تا به حال از این پرده به عنوان پرده حصیری و یا پرده کرکره ای نام می برده اند. از قدیم الایام تا به امروز در فصل های گرم سال برای این که هوای درون خانه را خنک نگه دارند از این پرده ها استفاده می شده است. با پیشرفت تکنولوژی همه وسایل و ابزار آلات به تدریج توسعه می یابند پرده حصیری نیز یکی از این موارد است. پرده بامبو شکل جدیدتر پرده حصیری می باشد که در حالت ها و طرح های مختلفی تولید می شود. شما می توانید پرده های خود را با جنس های مختلف همانند مخمل و تور و.. همچنین ضروری است تا پرده هایی که بسیار سنگین هستند را به سیستم موتور برقی مجهز نمایید زیرا جمع و باز کردن این پرده ها مخصوصا به سختی صورت می گیرد.

پرده پانچی کتان چاپی هازان طرح مسی و بارسا کد K1-337

پرده های زبرا نیز مانند انواع شید در دو نوع دستی و موتوری در بازار قابل دسترس هستند و طرح ها و رنگ http://vistapardeh.ir/ های مختلفی دارند. همچنین می توانید تصویر دلخواه خود را روی آن چاپ کنید تا جلوه خاصی به فضای مورد نظر خود ببخشید. از آن جایی که این پرده ها دو لایده هستند باید به منظور جلوگیری از تجمع گرد و خاک و نفوذ آلودگی به تار و پود بافت پارچه حداقل یک بار در هر فصل شسته شوند. در این صورت می توان از بروز عوارضی مانند ایجاد حساسیت نیز پیشگیری کرد. والان ها، پرده های کوتاهی هستند که معمولا برای پوشاندن قسمت بالایی پنجره استفاده می شوند. این پرده ها هم به صورت تکی و هم برای زیبایی بیشتر روی یک پرده دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • انتخاب پرده برای مکان‌های مختلف منزل ترفندها و نکات مخصوص به خود را دارد.
  • اکثرا انواع پرده های ساده پانچ در قسمت پذیرایی و یا اتاق خواب استفاده می گردند، این نوع پرده ها قیمت مناسبی داشته و همچنین به آسانی قابل نصب هستند.
  • پرده ها شاید در دکوراسیون خیلی مورد توجه قرار نگیرند و اکثر افراد از آنها به سادگی گذر کنند؛ اما باید گفت که پرده ها مهم ترین قسمت خانه یعنی پنجره ها را می پوشانند و باید در انتخاب نوع، مدل، جنس آن ها دقت کرد.
  • فروشگاه تزئینات داخلی ویکی دکو یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین دسته بندی‌های پرده را در سایت خود موجود کرده است.
  • در انتها عرض در ارتفاع پرده ضرب شده و ابعاد بر حسب متر مربع اندازه گیری می شود.

پس از این پرده می توانید برای کنترل نور در مکان های بسیار روشن و در معرض مستقیم نور آفتاب استفاده کنید. مهم‌ترین مسئله در زیبایی پرده نوع چیدمان و تناسب آن با خانه‌ی شماست، گاهی با رعایت این تناسب می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم خانه‌ای زیبا داشته باشید. انتخاب پرده مناسب علاوه بر جنبه‌های زیبایی‌شناسی، نشان‌دهنده سلیقه و علاقه شما به دیگران است.

این فروشگاه اینترنتی تمرکز خود را بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه جدیدی از خرید لذت بخش قرار داده است. اگر قصد خرید پرده شید برای اتاق خواب را دارید، بهتر است که از پرده شید بامبو استفاده کنید تا بتوانید طرح و رنگ دلخواه خود را در 2 طرف آن چاپ کنید. شاید برای شما جالب باشد که نام‌گذاری این پردها چه سرگذشته و داستانی داشته است. در زمان‌های قدیم مردم کشور روم برای جلوگیری از وارد شدن گرد وغبار به خانه‌هایشان پارچه‌های مرطوب را به پنجره‌ها آویزان می‌کردند.

پرده پانچ + قیمت خرید فروش

مثلا دقیقا می توانید ابعاد پنجره ها را اندازه گیری کنید و پرده ای کاملا مناسب برای آنها خریداری کنید. اما اگر خیلی عجله دارید، انتخاب از میان طرح های آماده فکر خوبی است. مثلا اگر می خواهید با پرده، جلوی دید ساختمان های دیگر به داخل منزل تان را بگیرید باید از پرده های سنگین تری از جنسی مانند مخمل استفاده کنید.