دریچه داکت اسپلیت و هرآنچه راجب به آن باید بدانید سهند هواساز

هرچه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بیشتر باشد تعداد و جای پیچ ها بیشتر می‌شود. برای تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای داخلیِ محیط و نیز محافظت سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی، کلیه سطوح این دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در کدرنگ های متنوع پوشش داده می‌شود. محل ایجاد گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دلایل مختلفی دارد که از جمله مهمترین دلایل می‌توان به نزدیکیِ مجرای ورود هوا به نقطه‌ی مکنده‌ی دستگاه اشاره نمود.

به لحاظ متریال این دریچه ها را میتوان از جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد. استفاده از دریچه تنظیم هوای اسلوت به صورت با دمپر و هم بصورت بدون دمپر امکانپذیر می باشد. پس از آماده شدنِ درب و فریم دریچه داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ کاری می رسد.جنس رنگِ استفاده شده بر سطح این دریچه داکت اسپلیت از نوع پودری استاتیکِ کوره ای می باشد.تنوعِ کدرنگ های موجود،باعث زیبایی و تناسب نمای دریچه داکت اسپلیت نسبت به محیط اطراف شده و دریچه داکت اسپلیت را در برابر عوامل تخریبی و فرسایشی نیز محفوظ نگه می دارد.

برای طراحیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی حتما باید به ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دقت کرد.یعنی مبنای ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنیدساده لولایی صرفاً سایزِ داخلیِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌باشد. پس از تعبیه‌ی شبکه لانه زنبوری بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،بر روی کناره های ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه ‌یک سانتی ایجاد می‌گردد تا باعث استحکام و فُرم گیریِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گردد. با تکمیل مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای نوبت به مرحله‌ی رنگ کاری می‌رسد. نوع رنگی که بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود از جنس پودری ایستاتیکِ کوره‌ای است. انجام عملیات رنگ کاری موجب حفظ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر آسیب هایی مثل خط و خش و ضربه های احتمالی می‌شود.

دریچه داکت اسپلیت و هرآنچه راجب به آن باید بدانید سهند هواساز

این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تنها مدلی است که هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت قفلی عمل می‌نماید.از نکات جالبِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که تمامیِ مدلها از جمله درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی و دیگر مدلهایی که در انواع مختلف و در قسمت های بالاتر ذکر شده بود، به این روش قابل ساخت و تولید می‌باشد. طریقه ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ابتدا با سایز محل جانماییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت آغاز می‌شود. پس از ایجاد لبه ها، نوبت به جانماییِ دریچه خطیِ گریلی بر روی نقاط مشخصِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.با تعبیه‌ی دریچه خطی بر روی درب اصلی دریچه بازدید داکت اسپلیت وقتِ آن می‌رسد که جای قفل بر روی نقاط مورد نظر خواهدرسید.

دریچه بازدید استیل

برای ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید ابعاد کلافِ زیرکارِ به طور دقیق دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین شود. در مرحله‌ی سایزینگ کلافِ زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت با احتساب نیم سانت از هر بُعد به عنوان بادخور اقدام به برشِ اضلاع فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌گردد. اگر کلاف زیرکار دریچه داکت اسپلیت ناگونیا و غیر استاندارد باشد، برای ایجاد ساختار مناسب و شکیل از فریم ۵ سانتی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود. زیرا اسپلیت ها در فصول سرد سال نیز گرما تولید می کنند و اگر دریچه مناسبی برای آن مورد استفاده قرار نگیرد، به حالت دگرشکلی در خواهد آمد و کارایی آن به حداقل خواهد رسید. دریچه های مذکور در مناطقی که عموما لوله کشی وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که درب این دریچه بازدید تاسیسات وزنه ای می باشد وبرای جلوگیرر از گیر کردن درب دریچه بازدید تاسیسات هنگام بازو بسته شدن، باید از هر بعد از ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات به میزان ۲ میلیمتر کسر شود تا درب دریچه بازدید تاسیسات به راحتی در محل خود جانمایی شود.

  • درب آن نیز از ورق آلومینیوم بصورت شیاردار در ضخامت های مختلف ساخته می شود که با لولا به فریم متصل می شود.
  • پیشنهاد می‌کنیم با معرفی کامل مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت در ادامه با ما همراه باشید.
  • ضخامت ورق آلومینیوم که در ساخت درب دریچه استفاده میشود نیز بین ۱ تا ۱.۲۵ میلیمتر، بنا به تناسب ابعاد مشخص میشود.
  • داکت اسپلیت اینورتر گرین مدل GDS-30P1T1A شرایط ویژه برای سازندگان محترم اجرای صفر تا صد توسط …
  • به لحاظ متریال این دریچه ها را میتوان از جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد.

سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی با رنگ کوره‌ای در انواع رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم و… قایل رنگ آمیزی می‌باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی از دو نوع فریم به اندازه های ۳ و ۵ سانتی درست می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت (دریچه دسترسی فن کویل) نیز از ورق آلومینیوم به صورت شیاردار در ضخامت های گوناگون ساخته می‌گردد که با لولا به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل می‌گردد. با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی ایجاد می‌گردد، پسوندِ شیاردار بر نامِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت اضافه شده.

دریچه بازدید داکت اسپلیت با درب ساده لولایی