دریچه بازدید 60*60 با پانل 12 5 MR دریچه بازدید 60*60 MR دریچه بازدید 60*60 کناف

این موضوع در هنگام خرید پنل­های فالوور ایرانی، خرید پنل خدمات اینستاگرام و… نیز موضوع مهمی است. چراکه باید بودجه لازم را از قبل تدارک ببینید و سپس به خرید سرویس متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید دست بزنید. از سوی دیگر باید این خرید خود را با مراجعه به مرکزی انجام دهید که فالوورهای غیر واقعی و یا تقلبی در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

دریچه دسترسی فن کویل ساده با گریل مکش ۱۸ سانتی متری

هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگیهای مشترک آنها است. دریچه هوا ی پلاستیکی محصولی ست که جهت هوارسانی در سیستم های هواساز مثل کولر ، داکت اسپلیت ، فنکویل و انواع دمنده ها و مکنده ها به کا می رود . هرچند داکت اسپلیت از فیلتر هوای مخصوص خود جهت تهویه مطبوع بهره خواهد برد. دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود.

فروش شهرک ویلایی آماده ساحلی جنگلی گیلان

دریچه بازدید 60*60 با پانل 12 5 MR دریچه بازدید 60*60 MR دریچه بازدید 60*60 کناف پس از ساخت درب دریچه بازدید نوبت به پِرسِ سوراخ و تعبیه‌ی محل قفلِ درب دریچه بازدید خرید دریچه بازدید خواهد رسید. پس از سوراخ کردنِ جای قفل، خودِ قفل را به صورت پیچی به محل سوراخ چسبانده و تثبیت می نماییم. در مرحله‌ی بعد نوبت به جانمایی و الصاقِ درب به فریمِ دریچه بازدید می‌رسد. درب دریچه بازدید را با استفاده از لولای ورقی به فریمِ دریچه بازدید متصل می نماییم (علتِ استفاده از لولای ورقی نیز این موضوع است که از ایجاد فاصله‌ی زیاد بین درب و فریم و همچنین ایجادِ خلاء در میان درب و فریم جلوگیری گردد، زیرا اگر این فاصله زیاد باشد،از زیبایی و شکیل بودنِ دریچه بازدید در روی نما کاسته می‌گردد). پس از تعبیه دربِ دریچه بازدید و ساختار یافتنِ آن، نوبت به اجرای پوشش رنگ مناسب بر روی سطح دریچه بازدید می‌رسد.

  • از خصوصیات بارز مدل درب وزنه ای جدا شدن کامل درب در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد.
  • این نوع دریچه مانند دریچه بالا ساده می‌باشد و لی با این تفاوت که دارای لولا نمی‌باشد و به جا آن دریچه وزنه ای به کار رفته است که بر خلاف دریچه بالا داری منافذ می‌باشد و دور تا دور آن را پوشش داده و برای باز کردن آن باید دریچه را به سمت بالا فشار دهید تا به طور کامل بالا رود و باز شود کارکردی شبیه به سقف های کاذب دارد.
  • پس در هر سیستم آب و فاضلاب باید به تعداد کافی دریچه بازدید در سه­راهی­ها یا زانوها و یا سیفون­های فاضلاب که در مسیر دیوارها عبور کرده، تعبیه شود.
  • از ورق آلومینیوم است و سطح بدنه آن با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده میشود .

اگر کلاف زیرکار دریچه داکت اسپلیت ناگونیا و غیر استاندارد باشد، برای ایجاد ساختار مناسب و شکیل از فریم ۵ سانتی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود. زیرا اسپلیت ها در فصول سرد سال نیز گرما تولید می کنند و اگر دریچه مناسبی برای آن مورد استفاده قرار نگیرد، به حالت دگرشکلی در خواهد آمد و کارایی آن به حداقل خواهد رسید. دریچه های مذکور در مناطقی که عموما لوله کشی وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که درب این دریچه بازدید تاسیسات وزنه ای می باشد وبرای جلوگیرر از گیر کردن درب دریچه بازدید تاسیسات هنگام بازو بسته شدن، باید از هر بعد از ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات به میزان ۲ میلیمتر کسر شود تا درب دریچه بازدید تاسیسات به راحتی در محل خود جانمایی شود. ماهیت و ساختارِ ِ این دریچه بازدید از پی وی سی است.با توجه به شکل پذیری و طرح پذیریِ دریچه بازدید پی وی سی توسط دستگاه سی ان سی به راحتی می‌توان طرح ها و نقوشِ زیبا و دکوراتیو را بر روی بدنه‌ی آن ایجاد کرد.

از دریچه های بازدید رایزرهای فاضلاب، شیرفلکه ها و تجهیزات نصب شده جهت کنترل فن کویل ها یا داکت اسپلیت ها، رایزرهای برق، تلفن، آنتن و سیستم های اطفاء حریق، تابلوهای برق، جعبه های تقسیم و جعبه هاب کنترلی، شبکه کنترلی و سیستم های تلفن داخلی استفاده می شود. دریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب ، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد درب دریچه بازدید متناسب با ابعاد داخلی قاب دریچه بازدید ساخته و پس از آماده سازی ، مجهز به قفل یا لولا می شود . حال اگر درب دریچه بازدید لولایی باشد ، باید از پروفیلی استفاده نمود که فاقد لبه به داخل فریم بوده تا درب بدون هیچ مانعی باز و بسته شود . در این حالت از زه وار در حاشیه ی درب دریچه بازدید برای پوشش خلا محیط درب دریچه بازدید استفاده می گردد . سپس محل قفل زیمنسی درب دریچه بازدید پرس می شود و قفل در آن جانمایی می گردد .