خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان

به طور کلی پشتیبان شبکه از بخش‌ های نرم افزاری و سخت افزاری مراقبت و نگهداری می کند. داشتن یک تیم پشتیبان شبکه های کامپیوتری در دنیای امروزی یک امر کاملا ضروری محسوب می شود. زیرا امنیت اطلاعات در شبکه‌ های کامپیوتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر کوتاهی صورت گیرد، ممکن است خسارت‌ های جبران ناپذیری برای سازمان به دنبال داشته باشد. داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه می‌تواند از به وقوع پیوستن مشکلاتی که شاید کل سیستم را به خودش درگیر کند بکاهد. تیم پشتیبان شبکه ترازنت آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سراسر ایران است.

قرارداد خدمات پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اداری:

خدمات کامپیوتری رشت .خدمات کامپیوتری مازندران و … قرارداد پشتیبانی کامپیوتر دارد . بررسی و کشف معایب و پیشگیری از آسیب های جدی فقط با مدیریت و نظارت، نگهداری و امنیت امکان پذیر می شود. تیم های پشتیبانی شبکه زیر ساخت های فناوری اطلاعات و شبکه را بررسی می کنند. برنامه نهایی برای اجرای مدیریت و نظارت بر تعمیر و نگهداری را با توجه به بودجه ایجاد و در دسترس قرار می دهد.

– بررسی شبکه موجود از لحاظ نوع ارتباط (کابلی یا بی سیم)، تعداد سرورها، تعداد کلاینتها، نوع سرورها، نوع تجهیزات در حال استفاده

چرا که پس از به وجود آمد مشکل به مراتب هزینه‌های بیشتری صرف برطرف کردن آن باید پرداخت شود که در بسیاری از موارد حتی با صرف هزینه، خسارت وارده پشتیبانی سخت‌افزار شبکه‌های کامپیوتری جبران نخواهد شد. شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه‌جویی کنید و هم می‌توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقت‌گیر جلوگیری نمایید. گروه استاد شبکه آماده انجام قرارداد پشتیبانی شبکه ، سخت افزار و نرم افزار و کلیهخدمات پشتیبانی اکتیو شبکه در تهرانبا شرکتها، مدارس و آموزشگاه ها می باشد. یکی از سوالات متداول این است که آیا شرکت من به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارد یا خیر؟ اگر به هر نحوی در سازمان خود از اینترنت، شبکه و کامپیوتر استفاده می کنید، پشتیبانی شبکه می تواند فعالیت های شما را تسهیل و تسریع کند. ما در مجموعه پیشگام رایانه به طیف وسیعی از مشاغل در تهران خدمات ارائه می دهیم.

  • شرکت پیشگام رایانه با داشتن کادر فنی و متخصص در تمامی حوزه های شبکه توانسته است کلیه نیازهای شرکت ها را پوشش دهد.
  • چرا که پس از به وجود آمد مشکل به مراتب هزینه‌های بیشتری صرف برطرف کردن آن باید پرداخت شود که در بسیاری از موارد حتی با صرف هزینه، خسارت وارده جبران نخواهد شد.
  • شرکت خدماتی پشتیبانی رایان پشتیبان با داشتن سابقه زیادی در این زمینه تعهد میدهد همواره مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین استراتژی‌ها را برای جلوگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت سازمان شما پیاده سازی کند.
  • نصب شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی از آن دسترسی به تمام بخش های سخت افزاری و نرم افزاری را در یک بستر واحد فراهم می آورد.
  • زمانی که یک شبکه دچار اختلال شده و یکی از سیستم ها دچار مشکل می شود، در واقع عملکرد کل سازمان به هم میریزد و ممکن است زمان بسیار زیادی بیهوده صرف شود.

نگرانی اکثر کاربران کامپیوتر در هنگام نیاز به خدمات کامپیوتری، نحوه ارتباط با افراد متخصص و حفظ امنیت اطلاعات شخصی است. گروه استاد شبکه با بیش از ده سال تجربه در زمینه شبکه و کامپیوتر آماده ارایه خدمات به سایر شرکت ها و افراد در سریعترین زمان و با کیفیت عالی میباشد. در این نوع پشتیبانی، کارشناسان پشتیبانی از طریق تلفن راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه می کنند. در این حالت کارشناس صرفاً زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می گردد. این نوع قرارداد در واقع ترکیبی از بهترین خدمات‌ تخصصی سیستم های کامپیوتری است. شود و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات، می توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.

کسب و کار مشتریان ما از تولید و خدمات گرفته تا اداری، صنعتی، تجاری و آموزشی متنوع است. شرکت پیشگام رایانه با داشتن سابقه طولانی در حوزه شبکه همواره مناسب‌ ترین و به صرفه ترین استراتژی‌ های امنیتی را با کمترین هزینه ممکن برای جلوگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت شرکت ها و سازمان ها پیاده سازی می کند. تیم فنی مهندسی پیشگام رایانه از بهترین مهندسان حوزه شبکه های کامپیوتری بوده و همگی دارای تحصیلات آکادمیک و مدارک شبکه می‌ باشند. شرکت پیشگام رایانه خدمات با کیفیت شبکه های کامپیوتری را بر اساس تجارب چند ساله به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سعی ما در پیشگام رایانه بر آن است که نهایت آرامش و اطمینان را برای تک تک افراد شرکت شما فراهم کنیم تا با خیال راحت بر کسب و کار و تجارت خود تمرکز داشته باشید.

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان ما خود را مسئول می‌دانیم تا دغدغه‌ی کارفرما را از بابت مشکلات کامپیوتری و شبکه‌ای به حداقل برسانیم. کارشناسان پشتیبانی و نگهداری در شرکت شازین آماده خدمات رسانی و راه اندازی شبکه در سازمان شما هستند. در صورت وجود هرگونه سوال و یا اطلاع از پلن های قیمتی با کارشناسان ما در تماس باشید.

پشتیبانی شبکه برای رفع مشکلات شبکه یا ارتقاء سخت افزار و نرم افزار شبکه استفاده می شود. وظیفه پشتیبانی رفع مشکلات پیش آمده و جلوگیری از قطعی و خرابی شبکه در آینده است. بنابراین داشتن یک تیم پشتیبانی قوی یا قرارداد با یک شرکت متخصص پشتیبانی شبکه ضروری است. خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت ترازنت در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری‌ است. پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، در حقیقت به مفهوم نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی‌های کامپیوتر هم شامل این خدمات می‌شود. پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکت‌ها، مؤسسات، کارخانجات، سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها و … در حوزه انفورماتیک است.