تعمیرات شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ مرکز تعمیرات لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

همه آداپتور های پارتاکو دارای 6 ماه گارانتی تعویض و یک هفته مهلت تست می باشند تا شما بتوانید با اطمینان خرید کنید. برای اینکه چنین اتفاقاتی نیفته، شما می تونید از کارشناسای ارشدتعمیر لپ تاپدر نمایندگی اچ پی مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. همکارای ما با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و به روزی که در اختیار دارن، می تونن مشکلات و اختلال های عملکردی شارژر لپ تاپ شما رو به بهترین شکل برطرف کنن و عملکرد اون رو به حالت عادی برگردونن.

این فقط آب و هوا نیست، اجرای برنامه‌های کاربردی سخت بر روی رایانه شما می‌تواند گرمایی را ایجاد کند که باتری شما باید از آن اجتناب کند. اما با بهینه‌سازی‌ و سفارشی‌سازی‌های سیستم‌عامل مناسب، به‌علاوه برخی عادت‌های خوب، می‌توانید بدون این که به پریز دیواری متصل شوید، بیشتر از همیشه پیش بروید. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 4.7 آمپر سونی

اگر شما از مسافرانی هستید که بیشتر وقت خود را در جاده می گذارانید می توانید از باتری ماشین برای شارژ لپ تاپ خود شارژر لپ تاپ اچ پی استفاده کنید. سیم کشی لپ تاپ به طور مستقیم به باتری می تواند مشکل باشد و نیز اکثر لپ تاپ های مدرن دارای ولتاژ باتری ۸ ولت و بالاتر هستند ، در حالی که بیشتر باتری های اتومبیل ۱۲ ولت هستند. در صورت مشکل در دریافت فایل راهنمای لپ تاپ خود می توانید با فروشگاه آنلاین شاهین استوک تماس بگیرید اپراتورهای ما آماده اطلاع رسانی و راهنمایی شما در خرید آداپتور مناسب می باشند .

  • هنگامی که درایور با موفقیت حذف شد، اکنون دوباره سیستم عامل خود را خاموش کنید و باتری را در جای خود قرار دهید و سپس لپ تاپ را دوباره راه اندازی کنید.
  • برای اتصال شارژر به لپ تاپ، ابتدا آن را به برق بزنید و سپس آن را به لپ تاپ متصل کنید.
  • این هاب از یک ورودی ۱۳۵ واتی USB- C بهره برده و از یک پورت USB- C با توان ۶۵ وات برای شارژ لپ تاپ استفاده می کند.

وقتی شما بخواهید از آن شارژر خراب مجدداً استفاده کنید، ممکن است به سخت افزار و بخش‌های داخلی لپ‌تاپ شما آسیب وارد شود. نمایندگی‌های لنوو می‌توانند شما را در عیب یابی شارژر لپ تاپ یاری کنند. تنها کافیست وارد صفحه مربوط به برند لپ تاپ خود بشوید و سفارش تعمیر شارژر لپ تاپ خود را ثبت کنید! کمتر از ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر لپ تاپ از شرکت ما مشخص و به شما معرفی می­‌گردد. تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی آن از جمله شارژر لپ تاپ، ممکن است به ظاهر ساده باشد، اما خرابی آن می­‌تواند به سایر قطعات آسیب برساند و حتی باعث سوختن آنها شود.

OUTPUT روی شارژر قبلی تان مشابه OUTPUT شارژر خریداری شده باشد. بر روی این برد، خازن‌ها، ترانسفورماتور و سایر بخش ها قرار دارد. برد آداپتور معمولاً در محفظه‌ای از جنس پلاستیک قرار می‌گیرد. این مدل اداپتور، رایج‌ترین نوع موجود در بازار است که به برق شهری متصل می‌شود. شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

تاریخچه ساخت لپ تاپ

تعمیرات شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ مرکز تعمیرات لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی