بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک

این صفحات از سایت دیجی کالا، هم از شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال های زیادی گرفتند و هم سایت های مختلف در سطح وب (از جمله خود من در سایتم) بارها به آن بک لینک دادند. پیشنهاد میکنم برای اینکه متوجه شوید دقیقا منظورم از انتشار گزارش چیست، به این گزارش دیجی کالا از سال 99 سر بزنید و کیفیت و جذابیتش را بررسی کنید. این صفحه یکی از همان گزارش هایی است که بک لینک های خیلی زیادی دریافت کرده. تا اینجای مقاله بیشتر در مورد تکنیک های کلاه خاکستری لینک سازی با شما صحبت کردم اما خب شاید بهتر باشد کمی هم در مورد استراتژی های کلاه سفید حرف بزنم. در ادامه چند تا از راهکارهایی که بیشتر از بقیه تکنیک ها میتوانید روی آنها برای ساخت بک لینک امن حساب کنید را توضیح میدهم.

  • به همین دلیل در ادامه، راه ساده‌ای را بیان می‌کنیم که به کمک آن، مکان مناسب برای انتشار پست میهمان را پیدا کنید.
  • لینک‌های فالو را به عنوان قدرتمندترین لینک‌ها در سئو به شمار می‌آورند.
  • پس اینکه سراغ سایت های خرید بک لینک رفته و به یک دفعه تعداد زیادی بک لینک از آنها بخرید، پنگوئن را مشکوک کرده و ممکن است باعث جریمه شدن سایتتان شود.
  • فقط این سه مورد را برای خرید رپورتاژ آگهی، بک لینک سازی، ساخت PBN و حذف بک لینک هایی که رقبای حروم خورتان که سئوی منفی برای شما زده اند، کاربرد دارد.

محتوایی که در سطح اینترنت بهترین بوده و از نظر تعداد کلمات، عمق مطلب و تصاویر و المان‌های بصری، حرفی برای گفتن داشته باشد. به همان اندازه که گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم می‌تواند خطرناک باشد، گرفتن و خرید بک لینک از سایت‌های معتبر می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند. در این مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک رایگان و بدترین تکنیک های لینک سازی که موجب جریمه سایت شما توسط گوگل می شوند را بررسی میکنیم. یکی از مواردی که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و تلاش میکند تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده است. بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند. ولی اگر این بک لینک ها از سایت هایی با موضوع سفر، گردشگری، خرید بلیت و … برای شما ایجاد شده باشد میتواند اثرگذاری بهتری در جایگاه شما داشته باشد.

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک در ابتدا هر چه تعداد بک لینک‌های سایت شما زیادتر می‌شد، می‌توانستید به راحتی رنک بگیرید. در حقیقت، رقابت با سایت‌هایی که بک لینک بسیاری دارند، تا حد زیادی سخت است. این مورد در اوایل کار گوگل مشکل آفرین شد و عده زیادی با پرداخت هزینه برای خرید بک لینک، سعی کردند تا در تمامی کلمات مورد نظر خود جایگاه‌های اولیه را کسب کنند. همان‌طور که بیان شد خرید بک لینک، علاوه‌بر صرف هزینه، ممکن است منجر به جریمه وب‌سایت شما شود. اما روش‌های ساخت بک لینک چیست؟در ادامه تعدادی از روش‌های ساخت بک لینک را بیان می‌کنیم. به فرایند دریافت لینک از سایر سایت‌های اینترنتی برای وب‌سایت خود، لینک سازی یا کسب بک لینک گفته می‌شود.

لینک‌هایی که در فوتر سایت قرار می‌گیرند معمولا در تمامی صفحات نمایش داده می‌شوند و به sitewide معروف هستند. این لینک‌ها ممکن است شبهه خریدنی بودن ایجاد کنند و جریمه در پی داشته باشند. البته شرط و شروط‌هایی در این زمینه وجود دارد که بعدا به آن‌ها اشاره می‌کنم.

می خواهم تکنیک هایی برای ایجاد و ساخت بک لینک به شما آموزش دهم که هم اکنون یعنی (در 2019) جوابگوی کارتان است. باید به صورت طبیعی برای سایت بک لینک بسازید که خود این امر مستلزم دانش کافی هستش و اکثرا فکر می کنند روش های رایج لینک سازی میتونه کارامد باشه که اصلا اینطور نیست. بک لینک در واقع همان لینک‌هایی است که وب‌سایت‌های دیگر به سایت و محتوای شما می‌دهند. ؟ اگر می‌خواهید در رتبه‌بندی گوگل جز سایت‌های محبوب باشید و در صفحه اول و یا حتی لینک اول قرار بگیرید ناگزیر هستید تا برای سایت خود بک لینک بسازید. انواع مختلفی از بک لینک وجود دارد که می‌توانید استفاده از آن‌ها را در استراتژی سئو سایت خود بگنجانید. همچنین فهمیدیم که پست‌های “Why” و “What” با اینکه در شبکه‌های اجتماعی زیادی به اشتراک گذاشته نمی‌شوند اما نسبتا بک لینک خوبی دریافت می‌کنند.

بک لینک های سالم ، پیوند هایی هستند که به صورت منطقی تقسیم شده اند و از یک وبسایت چندین هزار لینک گرفته backlink چیست نشده باشد. از طرفی پیوند ها باید در طول زمان زیادی ایجاد شوند و یکی از اصلی ترین مشخص پیوند سالم و بدون دروغ همیشگی بودن آن است. این نوع از لینک ها را می توانید در فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و پروفایل ها مشاهده کنید ، زیرا قرار نیست این وبسایت ها ارزشی به سایت شما منتقل کنند. با اینکار گوگل خیلی راحتتر و سریعتر میتونه متوجه غیرطبیعی بودن بک‌لینک‌های شما بشه و جریمتون بکنه. پس صفحاتی با محتواهای خوب ایجاد کنید که برای ژورنالیست‌ها جذاب باشد و به آنها پیشنهاد کنید که از آمار یا اطلاعات محتوای شما در مقالات خود استفاده نمایند و به شما بک لینک بدهند.

رویکرد تریبون به مسئولیت اجتماعی

با این وجود، به نظر می‌رسد تعداد خالص بک‌لینک‌ها از یک سایت واحد و اعتبار صفحه اهمیت بیشتری دارند. گوگل اعلام کرده که «اعتبار»ی که از یک صفحه به لینک‌های خارجی آن انتقال داده می‌شود، به طور مساوی بین همه لینک‌ها تقسیم می‌شود. بنابراین در اینجا تعداد لینک‌های موجود در آن صفحه نیز اهمیت پیدا می‌کند.

بک لینک چیست