بهترین لپ تاپ گیمینگ در 17 مدل + قیمت و بررسی مقداد آی تی

بهترین لپ تاپ گیمینگ در 17 مدل + قیمت و بررسی مقداد آی تی

در این بازه لپ تاپ های GF75 Thin 10SCR از شرکت محبوب MSI و Pavilion Gaming 15-DK1095-A شرکت آمریکایی Hp نیز حضور دارند. لپ‌تاپ زیبا و قدرتمند «ایسوس ROG Strix G15» با پردازنده‌ی Ryzen H ای‌ام‌دی و گرافیک RTX 3050 انویدیا (۹۵ وات) از توان پردازشی و گرافیکی خوبی برای انجام کارهای گرافیکی و اجرای بازی‌های سنیگین بهره می‌برد. رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت SSD نیز به‌نظر کافی می‌رسند که البته بعد از خرید این دستگاه و در صورت امکان، حتماً به‌فکر ارتقای دوبرابری هریک باشید. قطعات رده بالاتری مانند پردازنده‌های اینتل Core i-series و AMD Ryzen و ویژگی‌های طراحی ممتاز مانند قاب‌های نمایشگر نازک و بدنه‌های آلومینیومی یا منیزیمی راه خود را به لپ‌تاپ‌هایی با قیمت بین 500 تا 1000 دلار باز کرده‌اند. همچنین می‌توانید صفحه‌های لمسی و طرح‌های زیبایی را پیدا کنید که می‌توانند به عنوان تبلت یا لپ‌تاپ استفاده شوند.در این محدوده قیمت، حافظه ssd سریع تری را نیز خواهید یافت و چیزهای بیشتری برای بهبود عملکرد. خبر خوب این است که می توانید یک لپ تاپ زیبا و سبک وزن با عمر باتری عالی با قیمت های زیر 500 دلار تهیه کنید.

حذف ویروس اندرویدی / بهترین راه برای حذف…

همانطور که می‌دانید با توجه به وجود برندها و مدل‌های مختلف در بازار ایران، خرید بهترین لپ تاپ کاری استرس‌زا و پردردسر است. اما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم. در ادامه‌ی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور می‌شویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت. اگر عاشق بازی هستید و بودجه مشخصی را برای این کار در نظر گرفته‌اید، قاعدتا لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل Strix Scar 15 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ بالا رده (تا ۱۰۰ میلیون تومان) است که می‌توانید روی آن فکر کنید. اگر محدودیتی برای هزینه ندارید ما به شما برند ایسوس مدل Strix Scar 15 را پیشنهاد می‌کنیم.

  • در این بازه قیمتی دو انتخاب وجود دارند که با اختلاف سایر رقبای خود را شکست می دهند.
  • لیستی که ما در اینجا قصد معرفی آن را داریم، با انواع قیمت‌ها وجود دارد که سعی کردیم بهترین‌ها را به شما معرفی نماییم.
  • لپ تاپ فا سعی می‌کنه راهنمایی باشه برای انتخاب صحیح و درست لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ، با توجه به نیازهای هر فرد.
  • اسپیکرهای این لپ تاپ نیز به اندازه کافی بلند هستند و در شنیدن صدای بازی‌ها به شما کمک می‌کنند.

برای اینکه بتوانیم عملکرد این لپ تاپ را مورد تحلیل قرار دهیم، می‌توانیم به نمرات آن در اجرای بازی‌های مختلف اشاره کنیم. سنجش بنچمارک نشان می‌دهد که به واسطه استفاده از پردازنده مرکزی 10750H، اجرای بازی‌ها روان‌تر شده‌اند و عملکرد بازی‌ها تا حد زیادی بیشتر می‌شود. صفحه نمایش قدرتمند کمپانی دل هم کمک می‌کند که اجرای بازی‌ها جمع و جورتر شده و بازیکنان بتوانند هنگام اجرای بازی‌هایی مانند هیتمن ۲ یا Shadow of the Tomb Raider، مانند یک قهرمان از لپ تاپ خودشان کار بکشند. شما را با قدرتمندترین لپ تاپ مخصوص بازی که تاکنون آزمایش شده است، آشنا می‌کنیم. در این بین افرادی هم هستند که یک سیستم عالی برای لپ تاپ گیمینگ خود می‌خواهند که فارغ از هزینه‌ی بالا، می‌تواند دربردارنده قدرت لازم و البته چندبرابری برای اجرای بازی‌های روز باشد. این افراد نیز می‌توانند با ما همراه بوده و بهترین انتخاب خودشان را از لیست ما داشته باشند.

اگر می‌خواهید که لپ تاپ شما طراحی قابل حمل بسیار خوبی داشته باشد، Acer Predator Triton 500 می‌تواند انتخاب خوبی باشد که اتفاقا پتانسیل این را دارد که در راس انتخاب‌های شما قرار گیرد. این امر سبب می‌شود که گیمرها بتوانند سریع‌تر به صفحه نمایش دوم نگاه انداخته و عملکرد خودشان را پیگیری کنند. البته صدای زنگ و سوت به‌دلیل وجود این سیستم خنک کننده هنوز هم وجود خواهد داشت و اجتناب ناپذیر است.

بهترین گوشی پرچمدار شیائومی 2022 [آبان 1401]

اگر دستگاه همچنین می‌تواند بهترین لپ تاپ مخصوص انیمیشن سازی، تدوین و کارهای گرافیکی سنگین در این بازه قیمتی باشد. برای کسانی که می‌خواهند طعم شیرین داشتن پردازنده 8 هسته‌ای از سری Core i7 را تجربه کنند، توصیه می‌کنیم سراغ لپ تاپ های مخصوص بازی کمپانی مشهور MSI بروند. هرچند، همین پردازنده قوی حین کارهای سنگین می‌تواند قدرت خود را به رخ بکشد. وقتی بازه قیمتی افزایش پیدا کند، ایسوس از آن دسته برندهایی است که می‌تواند بهتر عمل کند.

خوشبختانه شرکت‌های سازنده لپ تاپ، این مساله را در نظر گرفته و پس از آن قطعات مختلف را در کنار از طریق صفحه وب سایت آیندگان کلیک کنید یکدیگر قرار می‌دهند. تنها لپ تاپ‌های بالا رده و گران قیمت مانند لجیون ۷ قوی‌ترین پردازنده را در کنار قوی‌ترین کارت گرافیک به همراه دارند. همانطور که از یک لپ تاپ گیمینگ انتظار می‌رود، این لپ تاپ هم از یک نمایشگر 144 هرتزی استفاده می‌کند که یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports است. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus Tuf Gaming F15 FX507ZR – BB نیز بسیار گزینه‌ی مطلوبی است. کاملاً واضح است که مانند هر کالای دیگری برای خرید لپ تاپ هم، بودجه‌ی اولیه و مقدار سرمایه‌ی شما اولین و مهم‌ترین فاکتور است. با توجه به قیمت محصولات موجود در بازار ایران، باید گفت لپ تاپ در حال حاضر یک کالای لوکس و نسبتاً گران قیمت محسوب می‌شود و به همین دلیل برای خرید بهترین لپ تاپ ممکن، باید از پیش برنامه‌ریزی کرده و مقداری پول پس‌انداز کنید.