بهترین شیرینی فروشی ها، کیک فروشی ها و قنادی‌های تهران ویرگول

این قنادی قدیمی همواره توانسته است تا کیفیت و قیمت مناسب برای محصولات را حفظ نماید تا همواره بتواند مشتریان خودش را حفظ نماید. یکی از باحال ترین شیرینی فروشی های تهران، کوک هستش که چند تا شعبه در نقاط مختلف تهران داره. شیرینی، شورینی، نونینی، پورینی، کوکینی های کوک خیلی پرطرفداره تازه این تمام شیرینی ها نیست سری به یکی از شعبه های کوک بزن و تفاوت را از نزدیک ببین.

باقلوای یزدی، سوهان قم و بادام سوخته شیراز، هم در ایران طرفدار زیاد دارند و هم خارجی‌ها عاشق‌شان هستند. اینجا قرار است شما را با شیرینی‌ های محلی ایران آشنا کنیم. شما می توانید با در نظر گرفتن موارد زیربهترین قنادی شیرازو یا هرجایی که می خواهید از آن خرید کنید را بیابید. کشمشی، زنجفیلی، مارمالادی، آلمانی، نخودچی، گردویی، پسته ای، نان پنجره ای، قرابیه و … کیک‌ها یکی از انواع شیرینی‌ها است که تاریخچه آن به اواسط قرن هفدهم در اروپا برمی‌گردد. در زمان‌های قدیم وقتی صحبت از کیک می‌شد، بافت سبک و اسفنجی آن در ذهن مجسم می‌شد که هنوز هم افراد با همین باور شروع به پختن کیک می‌کنند.

آدرس کافه قنادی اوریانت

کیفیت مهم ترین چیزی است که برای مدیران این شیرینی فروشی اهمیت دارد و به همین دلیل کیفیت شیرینی ها و آجیل های آن بسیار بالا است. اگر اهل تهران باشید، حتما اسم قنادی لرد به گوش ما خورده است. کیفیت شیرینی‌ها و کیک‌های قنادی لرد زبان‌زد خاص و عام است.

شیرینی فروشی کاکائو

فضای کوچکی داخل قنادی به کافه برای نشستن، گفتگو و دورهمی‌های مختصر اختصاص داده شده و خلاصه همه چیز رضایت‌بخش است. البته منو کافه نسبت به شیرینی‌های متنوعی که پشت ویترین می‌بینید محدود است. طعم دلچسب و هوس‌انگیز شیرینی با تک تک لحظات خوش و به یادماندنی زندگی ما گره خورده است. حتی یک دورهمی ساده خانوادگی هم در فرهنگ ایرانی به صرف چای و شیرینی شکل می‌گیرد و این دسر یا میان وعده اجر و قرب زیادی بین ما ایرانیان خوش خوراک و خونگرم دارد. امکان نداره در تهران باشین و اسم کلیسای سرکیس مقدر سرو که در میانه خیابان کریم خان قد کشیده رو نشنیده باشید.

نیشکر پلتفرم مستقل و مرکزی فعال برای ثبت سفارش ندارد اما اخیرا به سرویس‌های سفارش آنلاین کیک و شیرینی پیوسته است. همه افرادی که از این شیرینی فروشی ، خرید کرند قطعا به دلیل کیفیت بالا دوباره بهش برگشته اند. اگر دنبال یک شیرینی سنتی شیک و مجلسی می‌گردید، شیرینی اتابکی بهترین گزینه است. عده‌ای هم بژی برساق را نوعی نان دانسته و آن را در کنار ماست میل می‌کنند. پادرازی هم یکی از شیرینی های محلی قزوین است، از محبوب‌ترین آنها.

شکلات‌فروشی ایلیو

بهترین شیرینی فروشی ها، کیک فروشی ها و قنادی‌های تهران ویرگول

از ایام قدیم همیشه یکی از محبوب ترین خوراکی ها بین همه افراد شیرینی بوده است. این علاقه از کودکی وجود دارد و اکثر افراد علاقه زیادی به شیرینی جات دارند. شیرینی بهشتی در طعم‌های مختلف زعفرانی، کاکائویی و رنگی پخت می‌شود و روی آن را معمولا خرفه می‌پزند که رایحه خارق العاده‌ای دارد. زنجیره ای از مغازه ها و دکه های محصولات پخته شده است که عموماً در محل های پر رفت و آمد و شلوغی چون مراکز خرید و تفرجگاه ها، فرودگاه ها و استراحتگاه ها مستقر می شوند. آن ها همچنین پرتزل ها و ترکیب پخت خانگی دیگری را نیز ارائه می دهند. فرانچایزها، چندین گزینه برای انتخاب محل مغازه دارند ازجمله تفرجگاه ها و غیره، دکه ها، دکه های جانبی (بدون پخت در محل) و کامیون غذای سیار.

  • این قنادی قدیمی طرفدارانی دارد که از تمام نقاط شهر به یوسف آباد می‌آیند تا بهترین کیک تولد رو از آنجا خریداری کنند.
  • در ادامه زمانی که شیرینی‌ها در حال آب‌پزشدن هستند، مقداری شکر پالم مذاب در وسط آن‌ها قرار می‌دهند؛ شهدی که مشتریان بی‌خبر از همه‌چیز را به‌یک‌باره غافلگیر می‌کند.
  • و این مسیر رشد تا امروز سال به سال ادامه داشته و توانسته با وجود گرانی های مختلف کیفیت خودش رو حفظ کنه.
  • نکته مهم این است که در سایت این شیرینی فروشی آمده است که دارای لوح تقدیر از وزارت بهداشت و درمان بوده و دارای ایزو مدیریت مجله شیرینی و شکلات شیرینی تا کیفیت ۹۰۰۱-۲۰۰۸ است.
  • اگر بودجه کافی برای تهیه شیرینی تر مینیاتوری دارید، این نوع شیرینی را فراموش نکنید.
  • اما بعدها به دلیل کیفیت بالای شیرینی‌ها و سلیقه بسیار زیبا در تزیین شیرینی‌ها باعث شد تا این شیرینی فروشی خانگی به یک مغازه قنادی معروف تبدیل شود.

اخیرا ناتلی تغییرات گسترده‌ای را در سیستم مدیریتی و خدمات‌دهی به مشتریان خود ایجاد کرده است. بنابراین می‌توانید به صورت آنلاین هم بهترین کیک و شیرینی‌ها را از این قنادی با خیال راحت و بدون نگرانی بابت معضل ترافیک سفارش دهید. شهرت و کیفیت بالای این شیرینی فروشی موجب شده که شعبه های مختلفی رو در تمام تهران داشته باشد. اول شهد را جداگانه درست می‌کنند و بعد از سرخ کردن شیرینی آن را در شهر می‌اندازند. شیرینی کوچک با جذب شهد کم کم بزرگ می‌شود و به شکل یک توپ خوشمزه در می‌آید.

مواد را در حد مخلوط‌شدن ورز دهید و مواظب باشید کـه زیاد اینکار را انجام ندهید زیرا خمیر شیرینی بـه روغن میفتد. پودر هل، گلاب و زرده و سفیده تخم مرغ را اضافه کرده و بـه خوبی مواد را با هم مخلوط کنید. پس از پر شدن کامل سینی، سینی را 10 دقیقه در یخچال بگذارید. سپس در فر از پیش گرم شده بـه دمای 180 درجه سانتیگراد بـه مدت تقریبی 10 الی 12 دقیقه بپزید، در حدی کـه لبه کوکی ها کمی طلایی شود.

ارد ، نشاسته ذرت ، نمک و بکینگ پودر را سه بار از الک رد میکنیم. زرده و سفیده را جدا کرده و سفیده را هم زده تا کاملا فرم گرفته و در یخچال قرار دهید. حالا با کاتر خمیرو به ضخامت ۵ الی ۷ میل کاتر زدم و داخل سینی فر که کاغذ روغنی انداختید کنار هم بچینید. بعد از۳۰دقیقه خمیر هزارلا رو از یخچال بیرون بیارید روی سطح کار آرد بپاشید و شروع به باز کردن خمیر کنید سعی کنید خمیر و بصورت بعلاوه (+) باز کنید.