افزونه سئو وردپرس یوست سئو – دانلود رایگان Yoast SEO

اگر اهل HTML باشید برای شما مثل آب خوردن است! مزیت خوندن این پست اینه که کاربر راهنمای کاملی برای بهینه سازی محتوای خودش برای Google دریافت میکنه. در اینمقاله میخواهیم راهنمای کاملی برای خرید بلیط هواپیما به شما ارائه دهیم. با اینکه برخی از این آدرسها دارای پروتکل https و برخی http است، پیشوند www در بعضی هست و در بعضی نیست اما باید حتما یکی از دو آدرس به دیگری redirect شود. بعضی از افراد تصور میکنند که این امر بر سئوی سایت وردپرس آنها تأثیر میگذارد. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبسایت کویندسک، هرگز روی پیوندهایی که در پیامک ارسال شده کلیک نکنید! هنگامی که شما تصمیم به راه اندازی سایت و جذب ترافیک روی آن می گیرید یعنی یک مهمانی دیجیتال برگزار کرده اید و عده زیادی را به آن فراخوانده اید. از جملات قلمبه و ناکارآمد و کلماتی که مخاطب را گیج میکند اصلا استفاده نکنید.

تمام کادرهای خالی که در این قسمت قرار دارند، اِلِمان هایی هستند که به بهود سئو تکنیکال سئو منطقه اصفهان کمک می کنند. تخمین زده می شود که حدود ۶۹ درصد از کل کاربران اینترنت از موبایل برای تحقیقات محصولات استفاده می کنند و این رقم در آینده افزایش می یابد. امیدواریم که در این ایام زندگی به وقف مراد و کام شما عزیزان باشد. به این صورت است که باید به کلمه ی قبلی بچسبد و بعد از آن فاصله (اسپیس) درج شود. هنگام نوشتن توضیحات متا، باید در نظر داشته باشید که وقتی صفحه یا پست شما در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشود، ممکن است از آنها به عنوان بخشی از اسنیپت مورد استفاده قرار گیرند. رتبه سایت های خبری همانند سایت های تفریحی مبتنی بر رتبه پست ها و صفحات داخلی آن هاست. این فرآیند میتواند بسیار پیچیده باشد، اما اگر سرویس دهندهی هاست شما از کنترل پنلی مانند cPanel استفاده کند، میتوانید به گزارشهای خام و ابزارهایی مانند Awstats و Webalizer دسترسی داشته باشید.

این پلاگینها بهسادهترین زبان عملکرد سایتتان را بهبود میبخشند و باعث افزایش سرعت آن میشوند. شاید قبلاً بدانید که بک لینک های با کیفیت بالا می توانند رتبه و عملکرد وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشند. احراز هویت دو عاملی را انتخاب کنید. همچنین برای مشاهده وضعیت میانگین آن صفحات در جستجوی گوگل، بر روی POSITION کلیک کنید. هم اکنون بازار تولید و سئوی محتوا بسیار بازار پر رونق و خوبی است و بسیاری از فریلنسر ها به این حرفه روی آورده اند. دلیل این تفاوت کمک گرفتن از مرورگر در لود شدن سایت است. 3. در بازاریابی محتوا از متن توضیحات صفحه استفاده شود و کلمه کلیدی آن را به صفحه لینک گردد. سپس آن­ها را در اولویت اصلاح قرار دهید. البته اگر مقاله شما شرایط لازم در قرار گرفتن در لینک های اول گوگل را داشته باشد. پس پایان از پایان این مقاله شروع کنید و بهترین استراتژی برای خود و محصولات خود ویدا کنید تا اینکه بتوانید بیشترین ترافیک و سود را از تصاویر موجود در سایت خود دریافت کنید، به اینکه تصاویر تنها نشان دهنده چیزی باشند کفایت نکنید و حد اکثر استفاده را از تصاویری که در گوشه کنار سایت شما در حال خاک خوردن هستند، استفاده کنید.

علاوه بر دستور دستی که باید آن را در هاست سایت خود وارد کنید، میتوانید از پلاگین Yoast SEO استفاده کنید. مقاله ما در رابطه با بهینه سازی تصویر را میتوانید مطالعه بفرمایید و بهترین نکات در رابطه با بهینه کردن یک عکس برای یک مقاله سئو شده را در آن پیاده کنید. پس ما را در بهبود محتوا یاری بفرمایید. نتایج بهتری در رتبه بندی را به ارمغان بیاورد منتشر کرده است. عنوان فروشگاه نباید در ابتدای عنوان صفحه باشد. CTA مانند “اکنون بخر” یک دستور مستقیم است که ممکن است کاربران شما را تشویق به اقدام و خرید محصول از فروشگاه شما کند. این افزونه از ووکامرس پشتیبانی می کند و می تواند برای فروشگاه های اینترنتی نیز قابل استفاده باشد.

سرعت بارگذاری صفحه عنصر کلیدی در تجربه کاربری به حساب می آید. و کلمه کلیدی که کاربر ها استفاده کردن و صفحه شما بالا اومده. طول دیسکریپشن بالا بوده گوگل تصمیم میگیرد آن را کوتاه کند . بسیاری از سایتها، بدون تمایل و اجازه کاربر، فایلی را در سیستم آن بارگذاری میکنند. بلکه ارتباط بین این توضیحات و محتوا است که باعث افزایش نرخ کلیک سایت ها شده و رتبه سایت ها را در نتایج جستجو ارتقاء می دهد. دو نتیجه را در بالا مقایسه کنید. این مقالات در حوزه های مختلفی نوشته شده اند و اصول سئو محتوا در آن ها رعایت شده است. به عنوان مثال، توضیحات مربوط به این صفحه محصول از Beardbrand رو بررسی کنید. به کاربران دلیل دهید که چرا باید وب سایت شما را کلیک کرده و از آن بازدید کنند. بسته به سؤال کاربر، گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که از یک متا دیسکریپشن پویا ایجاد شده از محتوای موجود در صفحه استفاده کند تا آن را بیشتر مرتبط کند.

این یکی از ابزارهای پیشرو در این فضا است. با استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی مختلف (Google Keyword Planner، Ahrefs.com، SEMRush و غیره) به داده های زیادی در مورد هر کلمه کلیدی دسترسی داریم که به ما کمک می کند تا در مورد بهترین کلمات کلیدی برای یک وب سایت یا صفحه معین تصمیم گیری کنیم. کلمات کلیدی یک عنصر مهم اما گاهی نادیده گرفته شده در رتبه بندی وب سایت هستند. برای وب مسترانی که کارهای بازاریابی و افزایش فروش یک شرکت رو بر عهده دارند. نوشتن یک مقاله سئو شده بدون شک یکی از راه های افزایش ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجو است. مردم از موتورهای جستجو مانند Google برای یافتن پاسخ استفاده می کنند. برای کمک به شما در جریان یافتن خلاقیت، در اینجا چند نمونه توضیحات متا برای الهام گرفتن شما آورده شده است. به این معنا که در متن، چند بار کلمه کلیدی خود را تکرار کرده اید؛ که کاملاً هم نسبی است. Capsicum Mediaworks برخی آمارهای مربوط به اهمیت محتوا را منتشر کرده است.

این سوال را جیمی آلبریکو مطرح کرد و اسپلیت در پاسخ گفت که این راه حل در بیشتر شرایط بهترین راه حل است، چرا که استفاده از این تکنیک نه تنها برای ربات ها، بلکه برای کاربران هم گزینه ای جذاب و کاربردی محسوب می شود. قبل از این که به سراغ سئو تکنیکال برویم، اول باید مفهوم سئو را مرور کنیم. ایتنا – به خاطر داشته باشید که اگر کوکیها را در مرورگر وب خود مسدود میکنید، باید از مزایایی که کوکی در تجربه مرور شما به ارمغان میآورد را کنار بگذارید. شما در وردپرس این تصویر را میبینید. این روزها متا دیسکریپشن برای سئو اهمیت بیشتری دارند. پس اگر محتوا که کاربر به دنبال آن است اگر پاسخ به یک سوال است سعی کنید بهترین پاسخ را به آن سوال بدهید .اگر ارایه یک محصول است کلیدی ترین جملات را درمورد آن محصول در دیسکریپشن قرار دهید. بازدیدکنندگان سایت هنگام بازدید از وب سایت شما URL متعارف را نمی بینند. که به معنای حذف صفحه وب سایت شما از نتایج به دست آمده در موتور جستجو است که این اتفاق به دلیل خطا در عملکرد اتفاق می افتد. وقتی کاربران در سایت شما نیاز هایشان را مرتفع سازند گوگل این موضوع را می فهمد و به راحتی قادر است سایت شما را به درجات بالاتری از گوگل بیاورد.

تصاویر raster از مجموعهی متراکمی از پیکسلها در کنار هم تشکیل شدهاند و با مقادیری مثل dpi یا ppi کیفیت آنها سنجیده میشود. طبق آمار چیزی حدود 21 درصد وزن یک سایت را تصاویر آن تشکیل میدهد. متا دیسکریپشن یا توضیحات متا از حدود 155 کاراکتر تشکیل می شود. لینک سازی داخلی و ایجاد ارتباط بین مطالب مرتبط نیز از اصلیترین بخشهای خدمات سئو داخلی است که باید با دقت انجام شود. با تولید محتوای با کیفیت در یک حوزه خاص و کسب ترافیک ارگانیک از طریق آن، به مرور اعتبار سایت شما در آن موضوع بالاتر می رود و بقیه صفحات سایت شما نیز شانس افزایش رتبه خواهند داشت. به عبارت دیگر، هنگام بهینهسازی متا دیسکریپشن، شما فقط به آنچه در قسمت متا دیسکریپشن مینویسید اهمیت نمیدهید، بلکه باید قسمتهایی از محتوای خودتان را که توسط الگوریتمهای گوگل به عنوان توضیح پویا انتخاب شده است، مرور و بهینه کنید. یکی از پرتکرارترین سؤالات از ما این است که میخواهیم سریع رشد کنیم و سئو رشد ما را کند میکند، حالا گیریم که سئو بسیار مهم است، و ما سئو را انجام دادیم، حالا بعد از سئو چهکار کنیم؟ در سئو 2021 نیز بیشتر به سرعت پرداخته شده است و اضافه شدن فاکتورهای مربوط به تجربه صفحه ها یا page experience، به ابزارهای رتبه بندی صفحات وب توسط موتور جستجوی گوگل، ما را بیش از قبل به افزایش سرعت سایت خود مجبور میکند.

به گزارش جام جم آنلاین، گاهی اوقات زمانی که فایلی را از یک سایت دانلود میکنید، بلافاصله بعد از پایان دانلود، با شروع فرآیند دانلود دیگری مواجه میشوید که بدون اجازه شما انجام میشود. لینک­های داخلی ارزش صفحه را به صفحات مهم دیگر منتقل می­کنند. برای مثال در بخش قبلی مقاله، لینکی به یکی دیگر از مقالات سایت خودمان دادهایم. در هر صورت تصاویری که داخل متن قرار میدهید باید مرتبط با موضوع مورد بحث در آن پاراگراف یا آن بخش باشد. به طور کلی آن ها دریافت کردند که طول محتوا یکی از اصولی ترین بخش ها در تولید محتوا به شمار می آید و باید به این اصل در خلق یک مقاله سئو شده دقت کنیم.

مگر برای یک محصول چقدر میتوان محتوا نوشت! جملات، نیم خط یا حداکثر یک خط باشند. اما نوع مزیتی که درباره اون صحبت می کنید، برای صفحه محصول، یک صفحه خدمات، صفحه اصلی یا ابزاری کاملا متفاوته. ۲. در دیسکریپشن خود از جملاتی مثل کاملا رایگان یا کلماتی که مخاطب را به خود جلب میکند استفاده کنید . در گذشته بک لینک ها تاثیر زیاد و فراگیر تری را در سئو سایت های اینترنتی داشتند اما با رونمایی گوگل از الگوریتم های جدید تر تاثیر بک لینک ها در سئو کم رنگ تر شده است. در پیاده سازی دادههای ساختار یافته میتوانید از کمک ابزارهایی مانند Rich Result Test گوگل بهره بگیرید. اما بعد از انجام این به روز رسانی ها، به کمک این الگوریتم سعی شده تا مفهوم را بهتر درک شود و با درک مفهوم و معنی هدف کاربر نتایج بهتری را نمایش داده شود. به هیچ عنوان بخشی از متن محتوا خود را در دیسکریپشن خود کپی نکنید. متا دیسکریپشن خوب چه تاثیر مثبتی در سایت می گذارد؟ برای اینکه شما یک مقاله خوب بنویسید، قبل از بهینهسازی آن لازم است که به تولید محتوای متنی تسلط داشته باشید. کد ارسالی را در یک باکس متنی بنویسید و سپس ادامه دهید.

چگونه می توانم متا دیسکریپشن را تغییر دهم؟ متا دیسکریپشن نمونه کوچکی از متن و محتوای شما است که می تواند یکی از مهمترین دلایل انتخاب شدن صفحه شما از طرف کاربران باشد. لینک های شکسته دلیل خطای 404 هستند، اما دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود لینک خراب تلقی شود. من در بالا گفتم که توضیحات تأثیر مستقیمی در رتبهبندی ندارند اما این بدان معنی نیست که شما نباید در توضیحات خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. اگرچه وجود کلمات کلیدی اصلی در بخشهای اول و در تگهای عنوان همچنان اهمیت دارد، اما امروزه روندهای پیچیدهتری شکل گرفته است و باید به بهینهسازی نرخ کلیک (CTR) بیشتر از مرتبط بودن کلمه کلیدی توجه شود. گوگل نیز رسما استفاده از https و امن بودن سایت را یک امتیاز برای دریافت رتبه بالاتر در لیست صفحات جستجو اعلام کرده است. • شما باید ویژگی ALT تصاویر را در سئو وردپرس مد نظر قرار دهید. آخرین و جدیدترین قیمت گوشی های موبایل را در کدام سایت ببینیم؟ آلبریکو به این مسئله اشاره کرد که در برخی موارد از Ajax برای اضافه کردن مقدار زیادی محتوا به یک محصول استفاده می شود، در این شرایط ربات گوگل یک URL درخواست می کند، اما 9 URL دریافت می کند، چراکه هر کدام از کدهای Ajax سرنخ (String) مختص به خود را دارد.

سرویس سئو و بهینه سازی موبایل رادزاد به سایت شما کمک می کند تا در دستگاه های موبایل نیز بهتر دیده شوید و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید. و با راهکارهای صدها مشتری موفق ما آشنا شوید. در این رابطه میتوانید مقاله ما را در رابطه با هزینه تولید محتوا متنی را مطالعه بفرمایید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید. سپس URL صفحهای که میخواهید ایندکس شود را وارد کنید. در ادامه مطلب، درباره طرز بررسی ایندکس شدن محتوا میخوانید. در صورتی که در مورد سئو سایت خود سوال دارید و پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوالتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید. در صورت لزوم استفاده از آن تغییراتی در جملات آن به وجود آورید حتما همان را بدون هیچ کم و کاستی کپی نکنید. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا شما در جستجوی محصولی بوده اید و از طریق وب سایت کاملاً متفاوتی، تبلیغی برای همان محصول در مقابل خود پیدا کرده اید؟ خدمات سئو وب سایت چیست؟ دیسکریپشن چیست ؟ چگونه یک توضیحات متا خوب بنویسیم ؟ لازم به ذکر است که از دیدگاه تئوریکی، بهینه سازی متا دیسکریپشن بخشی از سئو داخلی است که یکی از ارکان اصلی بازاریابی موتور جستجو است.

در عین حال برخی دیگر از این ویژگی ها تحت تاثیر سئو نیستند. متا دیسکریپشن هنوز مهم هستند زیرا این همان چیزی است که کاربران در نتایج جستجو میبینند و این از دو جهت با سئو مرتبط است. سعی دارد توجه شما را جلب کند و از آن مهم تر این ادعا را دارد که با نازل ترین قیمت، خدمات ویژه ارائه می دهد یا دانش و مهارت کافی درباره آنچه مدعی آن است، ندارد یا اینکه قصد کلاهبرداری دارد؛ چراکه ارائه خدمات ارزنده مستلزم انجام اقدامات مناسب و بجا و برخورداری از یک تیم حرفه ای برای کار در بخش های مختلف از جمله تولید محتوا و … اگر توضیحات متا شما بصورت جمله هست آن را در جمله بکار ببرید جوری که در ابتدای جمله باشد. AMP یک پروژه پشتیبانی شده توسط گوگل است که هدف آن سرعت بخشیدن به محتوا سایت شما در دستگاه های تلفن همراه از طریق استفاده از کد مخصوص معروف به AMP HTML است.

تنوع بسیار بالای محصولات، گردآوری اطلاعات جامع در مورد هر محصول، ارسال مطمئن، رابط کاربری آسان و همچنین، امکان بازگشت بسیاری از کالاها تا هفت روز، ازجمله مزایای این وبسایت هستند. زیاده روی کردن و کم به کاربردن کلمات کلیدی در داخل یک مقاله سئو بیس یا یک نوشته، هردوتاش میتواند به ضرر شما باشد. صفحات محصول باید بر اساس نتایج تحقیقات کلمات کلیدی بهینه شوند. گاهی اوقات کلمات کلیدی مربوط به یک مقاله بسیار پر رقابت هستند و با تکنیک های سئو داخلی و نوشتن محتوای سئو بیس به راحتی رتبه نمیگیرند. از آنجایی که سایت های خبری زیادی وجود دارد، و بسیاری از آنها قدیمی و پیشکسوت و پر قدرت هستند، سئو سایت های خبری، بسیار دشوار است و رقابت زیادی دارد. امروزه به دلیل رقابت بالا در اغلب حوزه ها، طول مقالات به یک دغدغه برای نویسندگان وب و وبمستر ها تبدیل شده است. این زبان را به منظور طراحی صفحات وب مورد استفاده قرار داده و اساس عملکرد آن رفتار کاربر بر روی عناصر موجود در صفحه می باشد.

وبسایتها بدون محتوا – چه در قالب پستهای وبلاگ، ویدیو، تصاویر، صفحات محصول و غیره، شانس کمی برای نمایش در نتایج جستجو دارند. در 51.3 درصد، توضیحات متا تقریبا شبیه به محتوای اصلی یا مرتبط با آن بود. بهینه سازی موتور جستجو بسیار شبیه به یادگیری یک زبان خارجی است، به ویژه اگر تاکنون هیچ آشنایی با آن نداشته باشید. توجه کنید که چگونه کلمه کلیدی فوکوس (سئو خارجی)، چندین بار در توضیحات برجسته شده است. به عنوان مثال در مقاله ای با 800 تا 1000 کلمه، عبارت کلیدی در حدود 6 تا 8 بار تکرار شود. برای سایتی که سئو میکنید حساب هایی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید و محتوا قرار دهید و لینک دریافت کنید. با توجه به آنکه توضیحات متا دارای محدودیت در تعداد کاراکتر می باشد پس نیاز است تا تک تک کلمات را حساب شده و دقیق انتخاب کنیم.

Google Images بهطور خودکار یک عنوان و اسنیپت تولید میکند تا نتیجه و نحوه ارتباط تصویر با درخواست کاربر را به بهترین شکل توضیح دهد… برای فعال کردن میانبر صفحه کلید از طریق مرورگر مورد نظر میتوانید ادامه مطلب را بخوانید. اما اگر قابلیت لود تنبل فعال باشد فقط بخشی از صفحه که دیده میشود لود میشود. از اینرو سئو تصاویر برای نسخه موبایل اهمیت زیادی پیدا کرده است. سئو تکنیکال یا Technical Seo به فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای مرحله خزیدن ربات های گوگل و نمایه سازی اشاره دارد. Search engine optimization (SEO) is the process of improving the quality and quantity of website traffic to a website or a web page from search engines.

قبل از شروع روش های بهینه سازی دیسکریپشن لازم به ذکر است که با توجه به اطلاعاتی که گوگل منتشر کرده بهینه سازی و نوشتن توضیحات به صورت مستقیم بر روی سئوی وب سایت مورد نظر تأثیری ندارد اما با توجه به آنچه که تجربه ثابت کرده است از این طریق می توان افراد بسیاری را به سمت وبسایت خود بکشانیم تا در میان هزاران وبسایتی که در هر حوزه و زمینه کاری ما وجود دارد وب سایت ما را برای مطالعه انتخاب کنند. با افزایش جستجوی صوتی و معرفی ریچ کارت (Rich cards) به نتایج جستجوی گوگل، بسیار مهم است که برخی از کارها را انجام داده و تمام توضیحات خود را بهینه کنید. اگر توضیحات متا شما در واقع دعوت شخصی شما از کاربر به صفحه شماست،باید محتوای کارت دعوت شما مخاطب را به دیدن صفحه شما سوق دهد. اگر کاربران ترجیح دهند بر روی لینک شما در SERPS (صرف نظر از موقعیت رتبهبندی شما) کلیک کنند، این به گوگل نشان میدهد که صفحه شما میتواند هدف کاربر را بهتر از بقیه ارضا کند و این در نهایت منجر به رتبههای بالاتر میشود. آمارهای تجاری و بررسیهایی که روی ارتباط بین رتبه موتور جستجو و درآمد وب سایتها انجام شده است، همگی نشانگر آن هستند که هر چه رتبهی سایت شما در کلمات مرتبط بالاتر باشند، درآمد شما بالاتر خواهد بود.

تصاویر را به نقشه سایتتان اضافه نمایید. شاید حتی تصور کنید که بعضی وقت ها این به روزرسانی بیهوده بوده و چیزی به نسخه ی قدیمی آن اضافه نشده است. با استفاده از این امکان، صفحات شما با تاریخ روز در سرچ گوگل نمایش داده خواهند شد. در 3.2 درصد، قطعه نمایش از یک نسخه کوتاه شده از توضیحات متا بوده است. اگر می خواهید وارد حرفه سئو شوید، علاوه بر آموزش مناسب، عوامل متعددی را نیز باید در نظر بگیرید؛ ولی مطمئناً پس از گذراندن دوره های تئوری و کسب تجربه در این حوزه، با توجه به بازار کار پر رونق آن، به موفقیت های چشمگیری دست خواهید یافت. قبل از اینکه دستبهقلم شوید، بدانید که برای چی مینویسید و آیا اصلاً لازم است که بنویسید. برای این که متخصص شوید، ابتدا باید موارد ابتدایی را یاد بگیرید. ممکن است شما کار را به عهده یک شرکت یا وبسایت تولید محتوا بزارید یا ممکن است با یک فریلنسر کار کنید و یا کارمند استخدام کنید که باز هم هزینه ها متفاوت خواهد بود. در هرحال باید با آنهایی وارد معامله شد که تجزیه و تحلیل رقبا را بخشی از یک استراتژی موفق میدانند.

سپس از بخش Search Appearance گزینه HTML improvements را انتخاب نموده و خطاهای موجود را چک کنید. شما میتوانید صفحات وبسایت خود را با استفاده از گزارش Core Web Vitals در Google Search Console، بررسی کنید تا از میزان خوب بودن آنها را با درجات «خوب»، «نیاز به بهبود» یا «ضعیف» مطمئن شوید. با رعایت این نکات شـما میتوانید محتوای خودتان را بهینه کنید و امید داشته باشید که در نتایج گوگل دیده شوید. امید است که برای کاربران عزیز مفید واقع شود. آیا سئو همیشه مفید است؟ 9. آیا ساختار URL بر روی سئو تاثیر گذار است؟ سرعت سایت یکی از نکات بسیار تاثیرگذار روی سئو است. پسوندهایی مثل JPG و PNG از جمله این تصاویر هستند. شرکت وب وان با بهره مندی از یک تیم حرفهای و متخصص انتخاب ایده آلی برای این منظور است. هر صفحه یا پست وب سایت شما ، از جمله صفحه اصلی و صفحات دستهبندی، باید توضیحات متا بینظیری داشته باشد. از آنجایی که شما فقط 160 کاراکتر فرصت ارایه را دارید، نوشتن یک توضیحات متا عالی بیشتر از نوشتن صرفا چند کلمه کنار هم نیاز به دقت و مهارت دارد. اما شما نمی خواهید پیوندهای داخلی را نادیده بگیرید. مهم است بدانید که گوگل همیشه توضیحات شما را آنطور که در نظر گرفته شده نمایش نمی دهد.

راهکار اول این است که به سراغ سئوکارها بروید و با پرداخت هزینه به آنها، سایت تان را روی کلمات مورد نظر به صفحه اول گوگل برسانید. سلسه مراتب را هم در تگ ها رعایت کنید. چند سال پیش که شدت رقابت ها خیلی زیاد نبود، در بعضی حوزه ها مقلات ٣٠٠ و ٤٠٠ کلمه ای پاسخگو بودن. وقتی از سئو صحبت میکنیم، با یک رقابت سخت و فشرده روبرو هستیم. در سال ۲۰۱۶، تحقیقات نشان داد که ۵۳ درصد از بازدیدکنندگان وب سایت تلفن همراه در صورتی که یک صفحه وب در عرض سه ثانیه باز نشود، آن را ترک خواهند کرد. کاربران همیشه به دنبال اطلاعات به روز هستند، بنابراین در صورت وجود، آخرین تاریخ بهروزرسانی صفحه را اضافه کنید.

استفاده از تصویر، ویدیو و… به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نظرسنجی ها به ما کمک می کنند تا به صورت خیلی خلاصه و کلی، نظر تمامی افراد یک گروه را بدانیم و سپس با استفاده از آن نظرات تصمیم نهایی خود را بگیریم. سئوی تصاویر را فراموش نکنید؛ هر تصویری که در یک صفحه استفاده می شود باید به درستی بهینه شود، در غیر این صورت موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر موجود در سایت را درک کنند. در غیر این صورت مخاطب شما زود خسته می شود و احتمال ترک صفحه شما بیشتر است. همچنین استفاده از این کدهای ساختار یافته باعث افزایش اعتبار شما نزد موتورهای جستوجو و حتی باعث تغییر نحوه نمایش سایتتان در نتایج جستوجو میشود.

اولین مورد که تولید کننده های محتوا باید رعایت فرمایند، یونیک بودن مقاله و نداشتن غلط املایی و نگارشی است. تضمین کننده کار و فعالیت خود باشید. ابزارهای قدیمی بسته میشن و ابزارهای موجود هم بعضی وقت ها کار خود را کاملاً تغییر میدن. حالا افزونه سئو وردپرس با شما همراه است تا در صورتی که یک صفحه از سایت شما حذف شد ، در سایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد. بنابراین با اجرای اصول سئو تکنیکال در سایت خودتون، در واقع مشکلات فنی مربوط به سئو رو در سایتتون برطرف کردید. بارگذاری تنبل (lazy loading) در واقع یک روش سئوی محلی بسیار عالی است و به تکنیک انتظار برای بارگذاری تصاویر در یک وب سایت تا زمانی که نیاز باشد اشاره دارد. به آخرین باری که تصویری را در وب سایت خود آپلود کردید فکر کنید. سپس میتوانید روی هرکدام از نقشههای موجود در index خود کلیک کنید تا تمام آدرسهای موجود در هرکدام را ببینید.

البته ممکن است که برای بعضی سایتهای خارجی، سرعت بالا آمدن پایینتر باشد؛ اما سایتهای ایرانی نباید چنین اشتباهی را داشته باشند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، استفاده از محتوای ترکیبی در خلق محتوای سئو شده امری بسیار گوگل پسند و کاربر پسند است. اگر در WordPress هستید، میتوانید از یک چارچوب بهینهسازی شده سئو (مانند چارچوب Genesis که در مثال بالا نشان داده شده است) استفاده کنید که زمینه خاصی را برای نوشتن توضیحات دلخواه شما فراهم میکند، یا Yoast SEO را نصب کرده و تغییرات را در تنظیمات متا دیسکریپشن انجام دهید. توضیحات متا خوب کاربران را متقاعد میکند که صفحه شما بهترین انتخاب برای پاسخ به نیاز آن ها است یا نه؟ مخصوصا اگه عبارتی که کاربر جستجو میکند در توضیحات متا شما وجود داشته باشد.

من در طراحی وب سایت، پیاده سازی و سفارشی سازی آن تجربه بسیاری دارم و همچنین آشنایی و تسلط کاملی روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس و انواع CMS همچنین با 10 سال سابقه سئو در سخت ترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ (گردشگری-خبری-پزشکی-صنایع)تخصص و مهارت لازم برای ارتقاء وب سایت شما را دارم البته همیشه برای اینکه رزومه خودم را عالی نگه دارم سایت شما را برسی میکنم که اگر پنالتی نبود یا اینکه از نظر برنامه نویسی ضعف های ساختاری نداشته باشه پروژه بهینه سازی (seo) را اجرا می کنم چرا که وقت من و شما گرانبهاست.البته سایت های پنالتی(به گفته مت کاتس (رئیس سابق بخش وب اسپم تیم گوگل) پنالتی نداریم بلکه جایگاه سایت عوض می شود) نیز قابل رشد هستند اما زمان و هزینه بیشتری نیاز است تا موتورهای جستجو تغییر رویه یک وب سایت را متوجه شوند که با توجه به تجربه سئو اصلا اینکار توصیه نمی شود.پس همواره سعی کنید تیم سئو کار خود را از بهترین ها انتخاب نمائید(بهترین شرکت سئو) چرا که شما فقط یکبار فرصت معرفی وب سایت خود را به گوگل دارید و می توانید مقالات سئو قسمت وبلاگ تیم سئو ورد را مطالعه کنید تا متوجه این موضوع شوید. در صورت مقدور بودن از قالب اختصاصی استفاده کرده و بیخیال صفحه سازها شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین افرادی که واکسن نوبت اول را قبلا تزریق کردهاند و کمتر از یک هفته به زمان تزریق واکسن نوبت دوم آنها باقی مانده است میتوانند مجدد در این سامانه وارد شده و محل، تاریخ و ساعت دریافت دوز دوم را انتخاب کنند. دلیل این امر این است که تعداد کمتر کاراکتر در SERP تلفن همراه نمایش داده می شود ، زیرا اندازه صفحه نمایش نیز کوچکتر است. برای اینکه رتبه های خوبی در گوگل بگیرید باید تعداد لینک های خروجی سایت تان از تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید خیلی کمتر باشد. فریم ورک نکس مزایای متعددی از جمله صرفه جویی در زمان، بدون پیکر بندی بودن، تولید ایستا افزایشی، پشتیبانی از تایپ اسکریپت و بازخوانی سریع را برای توسعه دهندگان به همراه دارد.