اجرای کناف سقف دکور کناف کناف در دکوراسیون 09125754921

تنوع مدل‌های همراه با نورپردازی، هماهنگ با بخشی از دیوار پذیرایی به‌ویژه کناف پشت تلویزیون محیط داخلی خانه را با تغییرات مثبت روبرو خواهد نمود. با ایجاد ارتباط معنادار از لحاظ ساختار و رنگ بین سقف کناف پذیرایی و دیگر نقاط ساختمان، تم ظاهری ویژه‌ای برای منزل خود بسازید. اکثر سقف های کاذب قابل باز کردن هستن و میشه نهایتا با یک مقدار پِرتی و ضرر، دوباره از اون ها در محل دیگه ای استفاده کرد. اما سقف های کاذب کناف یکپارچه به خاطر نوع اتصالات محکمی که زیرسازی و نصب اونها با دیوار و سقف اصلی ساختمان داره، غیر قابل استفاده ی مجدد در جای دیگه ای هستن.

  • در صورت ایجاد سوالات خاص بر اساس پروژه ساختمانی خود از طریق راه‌های ارتباطی با نماینده کناف احسانی تماس حاصل فرمایید.
  • در فضاهای بزرگ مانند هتل ها و رستوران ها، نصب سقف کاذب کناف بسیار آسان و سریع انجام می شود.
  • راه‌های مختلفی برای کاهش قیمت کناف مثل استفاده از متریال متفرقه و بی‌کیفیت یا استخدام متخصصان کم‌تجربه وجود دارد، اما ما به شما این روش‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم.
  • در این رهگذار، کلیه اعضای گروه شرکت متعهد به حفظ یکپارچگی و غنای دانش فنی خود و شرکت، در بالاترین سطوح استاندارد می باشند.

دراجرای کناف، برای پوشش از پنل از جنس گچ استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری اجرای کناف سقف نورد می شوند. کناف که برای سقف استفاده می شوند شامل دو نوع ساختار متحرک ثابت میشوند. برای زیرسازی از کلیک و برای پر کردن آن از تایلهای گچی 60 در 60 استفاده میشود. تایلهای گچی انواع مختلفی دارند که از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای مهندسان سازه به وجود بیاید این باشد که زمان اجرای کناف سقف از چه ابزارهایی بهره می بریم و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است. از آنجایی که کناف کاری یکی از امورات مربوط به ساختمان ها می باشد، اجرای صحیح آن بسیار ضرورت دارد.

درصورت نیاز به پرداخت ویژه و یا ایجاد سطوح خاص و صیقلی از گچ پرداخت استفاده شود. گچ پوشش کناف جهت استفاده در سیستم های ساخت و ساز خشک مناسب نمی باشد. سطوح پرداخت شده با گچ پوشش کناف زیر سازی مناسبی جهت نصب انواع پوشش ها مثل کاغذ دیواری و یا اجرای هر نوع رنگ می باشد.

اجرای کناف سقف دکور کناف کناف در دکوراسیون 09125754921

آرشیتکت و طراحان معمار بر این باورند که سقف کاذب با هماهنگی فضا‌ها و همچنین کف می‌تواند تاثیر فضا را دو چندان کند. در زیر سازی سقف های کناف تیپ B تنها در یک تراز، پانل های F47 رو نصب می کنیم. یعنی ساختار F47 های سقف حالت شطرنجی ندارن و فقط در یک ردیف و به صورت موازی با هم نصب میشن. (البته در سقف های دکوراتیو میتونن به حالت موازی نباشن.) پانل های F47 در این حالت هم وظیفه ی باربری (تحمل وزن) سقف کاذب رو بر عهده دارن و هم اینکه قابلیت پانل خوری دارن.، یعنی کناف های سقف به اون ها پیچ میشن.

عمده مصرف این نوع کناف در قسمت سقف استخر و نمای خارجی ساختمان است. بعد از اتصال کناف ها، برای جلوگیری از ایجاد ترک در محل درزِ بینِ لبه ها که در مراحل قبلی گفتیم، روی درز ها رو با بتونه پر می کنن. سپس با یک نوع توری مخصوص به نام توری تیپ (یا طیف) که نوعی نوار درزگیر با عرض 5 سانتی متر هست، محل خط درزها رو از روی بتونه ها پوشش میدن.

چه قطعاتی در سقف کناف به کار گرفته شده اند؟

شرکت نیرو اعتماد ایمن با شماره ثبت با نام خدمت نت به عنوان مرجعی برای دریافت خدمات انلاین منزل، دسترسی به متخصصان را برای کاربران خود آسان می کند و با شفافیت قیمت‌ها و بالابردن کیفیت خدمات ، موجب رضایتمندی شما می‌شود. ثبت سفارش در خدمت نت رایگان است و اجرت خدمات به مشتری اعلام و پس از اتمام کار به متخصص پرداخت می‌شود. شما می‌توانید از مشاوره و کارشناسی رایگان متخصصان مجموعه خدمت نت بهرمند شوید تا بهترین تصمیم را برای انجام کارهای خود بگیرید.

لیست قیمت اجرای سقف کاذب (پنل RG 9.5 ) :

بعد از اتمام نصب، لایه عایق و صفحات روکش دار گچی باید متصل شوند. سقف های کاذب مشبک کناف از شبکه سازه های سپری (T شکل) وتایل های گچی کناف تشکیل می شوند.شبکه مذکور به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل گردیده و سپس تایل های گچی کناف درون این شبکه قرار می گیرند. نصب سریع و آسان، دسترسی آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب کناف و تعمیر و نگهداری آسان از جمله ویژگیهای این ساختار می باشد. معرف انواع مختلف ساختارهای سبکی از سقف های یکپاچه کناف هستند که به واسطه تولید صنعتی، دارای مشخصات فنی استاندارد بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های کاذب غیر استاندارد ساخته شده با رابیتس و گچ می باشند.

این نوار به زیر رانر فلزی چسبیده و به منظور بهبود عملکرد آکوستیکی دیوارهای جداکننده به کار می رود. نوار عایق کناف پشت پسب دار بوده و دارای عرض معادل ۱۰۰mm-50 می باشد. گچ پوشش کناف نباید با سایر موادی که باعث تغییرات در خواص و مشخصات فیزیکی محصول می گردد ̜ ترکیب نمود. پس از سفت شدن ملات ̜ سطح اندود شده با گچ پوشش سطح نهایی پرداخت شده بستگی به دفعات پرداخت دارد.

همچنین جهت بهبود هارمونی فضا امکان ادامه‌دار بودن طراحی سقف کناف بر روی قسمت‌های از دیوار نیز وجود دارد. هال و پذیرایی اصلی‌ترین قسمت خانه جهت تجمع اعضاء خانواده و مهمانان است. توجه خاص به تمام نکات چیدمان و استفاده از دیزاین نوین در طراحی سقف اصلی به بهبود فضای اصلی و نشیمن منزل کمک شایانی خواهد نمود.

اولین بار در سال 1378 در ایران سیستم ساخت و ساز خشک به نام کناف توزیع شد. کناف در واقع نوعی صفحه به صورت روکش دار گچی است که در قسمت های مختلف مانند سقف های کاذب ، دیوارهای جدا کننده و دیوارهای پوششی استفاده می شود. از گذشته های دور انسان به دنبال زیباسازی محیط زندگی خود بوده و تلاش های زیادی برای رسیدن به این هدف انجام داده است. برای طراحی و اجرای دکوراسیون به تمامی نکات ریز و درشت پیرامون توجه می شود این نکات می تواند شامل زیباتر کردن محیط، بالا بردن امنیت، افزایش سرعت اجرا و موارد دیگری از این قبیل باشد. یکی از مصالح نوینی که امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی استفاده می شود کناف است. در این مقاله نقاشی ساختمان پارس پینتر قصد دارد به مراحل کناف کاری و مزیت های آن اشاره کند.