آموزش ثبت نام کوینکس Coinex کوینکس کوینکس فارسی

آموزش ثبت نام کوینکس Coinex کوینکس کوینکس فارسی

خب این یکی از روش ها برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود با کد دو عاملی بود. اکنون روی Send code کلیک کرده و کد ۶ رقمی که از طرف صرافی کوینکس به ایمیل ما ارسال می گردد را در باکس پشت send code وارد می کنید و در پایان روی Next کلیک می کنید. اکنون که موارد کاربردی این برنامه را یاد گرفتید، برای فعال سازی Google Authenticator در صرافی کوینکس باید مراحل زیر را انجام دهید. پس اگر بخواهیم مثال ساده ای برای رمز ساز گوگل بزنیم، می توانیم بگوییم که همانند اپلیکیشن های رمز ساز بانک های ایران می باشد. در این صرافی به سه روش Limit، Market و Stop-Limit می توانید به انجام معاملات خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازید.

قیمت لحظه ای ارز استپن؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل GST

زیرا کسی که به ایمیل شما دسترسی داشته باشد، امکان ورود به حساب کاربری شما را نیز خواهد داشت. از این رو در تعیین ایمیل برای حساب کاربری خود در صرافی کوینکس دقت زیادی داشته باشید. در این صرافی قسمتی به نام Mining وجود دارد که می‌توانید با وارد شدن به این قسمت، در ماینینگ شرکت کنید. البته طرح‌های مختلف ماینینگ این صرافی در فواصل زمانی مختلف، در این بخش قرار می‌گیرند. در این طرح‌ها شما با استیک (قفل کردن) کردن تعداد مشخصی از یک ارز خاص که معمولا توکن بومی صرافی کوینکس است، می‌توانید پس از چند روز، دارایی خود را به همراه سود آن برداشت کنید.

امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت:

این گزینه نیز مانند رمز یکبار مصرفی است که از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد. این سایت با هر بار ورود به پنل کدی را به شماره همراه شما ارسال می‌ کند و از شما میخواهد که آن کد را در سایت وارد نمایید. و منطقی است که به هنگام استفاده از این صرافی از ابزار های تغییر آی پی مانند VPS (سرور مجازی) یا VPN استفاده کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. بدین جهت که در صورت بروز تحریم ناگهانی و ممنوعیت ترید در کوینکس علیه کاربران ایرانی، دارایی های خود را در معرض ریسک و خطر بلوکه شدن قرار ندهید. البته این بخش آنتی فیشینگ در صرافی کوینکس وجود ندارد. ۴- با کلیک بر روی گزینه NEXT می‌توانید برای تغییر پسورد خود اقدام نمایید.

ادرس اصلی سایت کوینکس : https://www.coinex.com

توجه داشته باشید که تنها میزان دارایی که وارد اکانت فیوچرز صرافی کوینکس کرده‌اید دچار سود و ضرر شده و دارایی موجود در اکانت اسپات تحت ریسک قرار نمی‌گیرد. پلتفرم خود کوینکس را داره که میشه گفت تقریبا شبیه بایننس هست. اهرم ها در بخش مارجین تا ۵x (به جز برای بیت کوین و اتریوم که تا ۱۰x هم هست)و در بخش فیوچرز(پروپچوال) هم در قسمت کراس و هم ایزوله تا ۱۰۰x هم هست. به تریدینگ ویو خیر ، اما می تونید در تریدینگ ویو، بایننس را انتخاب کنید و تحلیل کنید و بعد در کوینکس اعمال کنید. برای سفارش فروش در قیمت Market فقط باید در قسمت Amount ، مقدار فروش ارز موردنظر را وارد کرده و بعد روی Sell CET کلیک کنید تا در قیمت مارکت، مقدار ارز موردنظر شما را بفروشد، این معامله در همان لحظه انجام می شود. برای سفارش فروش در قیمت Limit ابتدا در بخش sell ، Limit را انتخاب کرده و در قسمت Price، قیمت موردنظرمان و در قسمت Amount باید مقدار ارزی را که می خواهید بفروشید را وارد کنید و سپس رویsell CET کلیک کنید.

در صرافی بای بیت انجام خرید و فروش تا سقف مشخص شده‌ای نیازی به انجام مراحل احراز هویت ندارد و کاربران تنها با استفاده از آدرس ایمیل می‌توانند در صرافی بای بیت ثبت نام کرده و فعالیت کنند. همیارکریپتو سعی دارد در آموزش ارز دیجیتال درمشهد افراد علاقه مند به این بازار را به معامله گرانی حرفه ای تبدیل کند. در بازار ارز دیجیتال صرافی‌های متعددی وجود دارند اما پیدا کردن گزینه معتبر بین آنها چندان کار آسانی نیست. یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی صرافی کوینکس است. در ادامه به آموزش صرافی کوینکس و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در آن می‌پردازیم.